Možná přijde i JXD

Co je to za kopečky?

Posted in Anketa by moznaprijdeijxd on Listopad 24, 2009

Nemůžu prozradit autora, nemám od něho svolení k publikaci, ale snad mne tady příkladně i oprávněně neznectí

144 odpovědí

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 02:16

    ;)

  2. Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 06:09

    Jdi k šípku, „můj zlatej dědoušku“!
    To ví přeci každej:
    Pohoří za šípkovým keřem!

  3. dongio said, on Listopad 24, 2009 at 09:12

    Vy jste se nechal inspirovat sousedním blogem, Vladimíre? Tam jsou také často vydávány cizí fotky za vlastní!

    • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 10:50

      Ba ne, nevydávám je za vlastní, a kdybych prozradil autora, je jasnej název pohoří. :P

      • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 10:58

        Malá Fatra

        • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 12:26

          Velká Fatra

          • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 12:27

            Myslíte, že mají společnýho Fatra?

            • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 13:08

              To nevím, jedině matka je jistá – Druhohorní vrásnění. :-D

              • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 15:15

                :D :D :D !!!!
                Kurva, tak voni maj za matku dítě!!!!!!

      • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 15:18

        Kurva, už jste jak BM s tou češtinou. :roll:

        • Sendyman said, on Listopad 25, 2009 at 19:17

          To mi to trvalo!!!
          Vono to bylo na mě, že jo, jen jste to blbě pověsila…
          :D :D :D

    • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 14:32

      Mohl byste být konkrétnější?

      • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 15:05

        Sice jste se neptal, ale mně zarazilo, když jsem vedle koukala na Vannilčiny vtipné fotografie z Prahy, že vás nechává je chválit, ale neřekne, že už byly otištěné jinde a sama není autorkou. Zároveň také neřekla, že autorkou fotek je. Většinu jsem už viděla jinde. To samozřejmě nevylučuje, že práce jsou její, ač je to velmi nepravděpodobné.

        • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 15:15

          Takže to nevíme jistě. Samozřejmě odsuzuju vydávání cizích fotek za vlastní, pokud není v doprovodném textu nebo popisce fotografie uvedeno, že se o autorské fotografie nejedná. Počkám si na nějaký důkaz.

          • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 15:44

            Hele, vR.
            Osobní věci sem tahat nebudeme, ty máme, myslím, vyřešený a podle mýho jsou v pohodě.
            Mentálně mě zajímají „blogový věci“:
            Pár dní jsi tu nebyl, i když jsi mohl, příležitostí bylo dost.
            Až teď a s nasazeným hledím.
            Neznamená to, doufám, že sem půjdeš, jen když se Ti bude chtít prudit?
            Možná jsem nekritickej, jestli nevíš proč, tak si přečti moje „vyznání“ Dongiovi na „Bez komentáře“ z dnešního časného rána.
            Mám toho chlapa rád a nemíním dělat tanečky okolo výrazu „chlap“.
            To aby bylo jasno.
            Takže jinak. Ač ho neznám jinak, než virtuálně, nesmírně si ho vážím.
            Některými jinými (třeba Tebou, když už jsem u toho) jsem si nebyl „jistý“, co jsou vlastně zač, než jsem je poznal osobně.
            U Dongia si troufám tvrdit, že ho „znám“ natolik, že by sem nějakou špínu nenapsal.
            Pokud tvrdí, že ty fotky viděl jinde a dřív, tak mu věřím. 100%.
            A abych se ještě vyhnul slovíčkaření:
            Může to být „moje“ fotka, technicky vzato. Byl jsem tam a vyfotil jsem si to.
            Ale už to vyfotil někdo přede mnou (on měl, kurva, ten nápad a byl ve správnou chvíli na správným místě), já to viděl, tak jsem si to šel fyfotit taky.
            Ale o to tu nejde. Jde o tu ideu a bejt tam první….
            Hele, to bysem dneska mohl namaloval Giocondu taky a možná i líp…

            • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 17:24

              Hele, Sendy:
              Nebaví mě furt do nekonečna opakovat, že si dongia vážiím.
              A jsem si fakt dost jistej, že nepotřebuje advokáta.
              Jen se ho ptám na důkazy, že fotky jsou ukradené/zneužité a vydávané za vlastní.
              Jsem tu celou dobu, jenom jsem fakt neměl chuť se toho mrdníku účastnit. Až budu chtít někoho poblejt od hlavy k patě, udělám to osobně.

              • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 17:33

                Jsem rád, že se máme jako náhodní a občasně osobní kamarádi rádi a že naše debata zůstává kultivovaná!

                • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 17:37

                  Jistě, proč ne?

                  • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 17:46

                    vR., nechci Vám říkat, co máte dělat, jen mi to přijde jako nejjednodušší . Zeptejte se Vanilky, zda je autorkou fotek Praha kuriózní…. a přečtěte si následnou debatu.

          • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 16:36

            Mimozo, a na tyhle jste taky narazila?
            Jsou moc pěkné – budou se Vám hodit do budoucna, abyste věděla, jak se pěkně postarat o svou mainskou kočičku :-D

            • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 16:53

              Já myslím, že u koček to platí, Ty jsou schopný žít vlastním životem, i když jsou domácí.
              Ale u psa je to na hovno. Jak má páníčka, tak udělá cokoliv, jen se od něj netrhne…
              Taky jsem Sendy na chalupě nadělal průchody do dveří ( v létě to bylo jedno, ale v zimě bysem topil proč, s vodevřenejma dveřma dokořán?) a naučila se tím procházet okamžitě,
              Ale stejně furt ležela, nebo furt chodila – to samý, co jsem dělal já…
              :D :D :D

              • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 16:56

                Úplně Vás vidím, jak se cpete do baráku vchodem pro Sendy
                :-D :P :lol:

                • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 17:01

                  No, tak to jsem nepochopil a jdu si dělat rybičkovou pomazánku.
                  Tu svoji. Matka to mixuje a je to samej vzduch.
                  Já to jen promačkám vidličkou… A taky jinak dochucuju, samozřejmě… :D

                  • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 17:03

                    A kdo to psal:

                    Ale stejně furt ležela, nebo furt chodila – to samý, co jsem dělal já…
                    ?
                    Tak jsem myslela, že i ten vchod využívala stejně jako Vy :-D

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 17:12

                      To je právě to, co jsem nemyslel a ani nenapsal.
                      Její vchod jsem udělal pro ni. V podstatě byl na hovno, protože, až na malé výjimky, chodila se mnou tím velkým vchodem. Tedy dveřmi.
                      Ale stejně jsem tomu byl rád, že jsem jí ten její vchod udělal.
                      Dal jsem jí svobodu. Občas využila, většinou ale ne. Ale bylo to na ní.
                      A tak se mi to lýbý.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 17:15

                      To je totiž přesně o tom, jak to chápu.
                      Dát svobodu, ale nezneužívat ji. Demokracie, ale vocaď pocaď.
                      Čubě jsem jí dal a nezneužila.
                      Kurva, proč lidi nejsou psi?
                      :D :D :D

          • vanilka said, on Listopad 29, 2009 at 09:10

            achjo, už zas? vy nedáte pokoj nikdy, ale proč se divím, napadání je prostě vaše přirozenost, už je mi jasné odkud fouká větřík, má chyba, měla jsem si to přečíst dřív a možná byste Jitku a Rammsteina ušetřila, že ne? jo, tohle jediné vám věřím, a že tohle má být prosím důkaz, čeho? že jsem to nefotila já? tak teď jste mě fakt rozesmála osobo, ovšem zaradovala jste se poněkud předčasně, každý ví, že se tím živím, ale to se tu možná tutlá, což znamená, že prodávám, jestli o tom nevíte, a to je asi ten pravý kámen úrazu že, ach ta potutelná závist, evidentně ani netušíte jak funguje fotobanka, evidentně ani autorská práva a piráctví, jinak byste takový krávoviny nemohla napsat, měla byste tu svou detektivní horlivost investovat především do ochrany Mistra a přečíst si taky jeho jeho bývalého kamaráda, co u něj bral bez ptaní a co si dovolil Mistrovi otevřeně připomenout holou pravdu, pročež byl samozřejmě okamžitě obvyklým roztomilým způsobem zapuzen a pomluven, když už jste taková horlivá ochránkyně autorství, to aby lépe pochopil, že se může dostat do velkých potíží sám a rači jeho kresby smazal, jak byl vyzván, co říkáte

            • Viva said, on Listopad 29, 2009 at 09:36

              Zkuste to napsat ještě jednou, prosím. S logikou a bez hrubek. Z tohoto Vašeho elaborátu jsem pochopila, že všichni vědí, že se živíte kradením a následným prodejem – tím byste se mi asi nechlubila, že?

            • Mimoza said, on Listopad 29, 2009 at 10:15

              Dobrý den, Vanilko,
              ráda bych se na něco zeptala. Jsem jednodušší člověk, nevím jak funguje fotobanka, sama nefotím a netušila jsem, že Vy, se fotografií živíte. Nehledejte v dotazu schválnost, jen bych si to ráda ujasnila. Můžete mi, prosím odpovědět? Koukala jsem za kanálem na fotoseriál Praha žertovná – jste autorkou uvedených fotografií? Děkuji.

              • dongio said, on Listopad 30, 2009 at 19:06

                Žádná odpověď taky odpověď.

            • moznaprijdeijxd said, on Listopad 29, 2009 at 10:19

              :roll: Tvůj výklad pravdy naprosto přesně odpovídá Tvýmu podivnýmu způsobu pokrokového NEmyšlení pod vlivem emocí, nevím, proč mne opět zatahuješ do nějakýho sadu jako Tvoje kámoška Ivana, když Tě někdo nachytá na švestkách, a pokud až takhle: Nechtěla bys nám raději něco napsat na oplátku o svejch kamarádkách třeba z okruhu paní Marvanový? Bylo by to mnohem zajímavější, chodí sem víc čtenářů než do toho vašeho spolku příkladnejch pokrytců a měla bys tu větší úspěch především s pikantními detaily! :lol:

            • dongio said, on Listopad 29, 2009 at 10:43

              Vanilko, asi si myslíte, že jsme tu všichni naprosto pitomí a že nám můžete věšet na nos bulíky. Prostým dotazem na Copyright@2009 AFP jsem zjistil, že fotografie umístil na link, který sem dala Viva, kanadský uživatel, který rovněž vlastní autorská práva na KOMERČNÍ využití snímků (autorská práva patří subjektu, žijícímu podle uvedené adresy v Kanadě). Takže buď ukradl on fotky vám a připravil vás o autorská práva (pak se s ním prostřednictviím Copyright@2009 AFP můžete spojit a dohodnout nápravu), anebo vy jste ukradla jeho fotky. Třetí možností je, že vy jste ten kanadský subjekt. Nechápu rovněž, proč se bráníte poukazováním na skutečné nebo domnělé nepravosti jiných lidí. Je to asi tak málo platné, jako kdybych se já před soudem hájil tím, že nemůžu být odsouzen za krádež, protože jiní lidé taky kradou. Měla byste mít alespoň kousek cti v těle a přiznat, že jste si prostě vypůjčila něčí fotky a vydávala je za své. Pokud jste z toho neměla žádný materiální užitek, nejedná se o trestný čin, takže se nemáte čeho bát. Kromě ostudy. Mimochodem, vaše novotvary jako „piráctví“ nebo „jich“ jsou roztomilé. Mohu je používat? Nebo mám sáhnout k „vanilkové metodě“ a prostě je vydávat za své?

      • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 15:06

        :oops: Asi myslel tenhle: http://ondys.wordpress.com/ ten hnusnej parchant se s tím nijak nesere a bere i tam, kde nic nedávaj! :lol:

        • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 15:12

          Nerozumím, nic z toho, na co se ptám, jsem tam nenašel.

          • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 15:20

            Von Vám von Rammsteine dongio určitě rád odpoví, reagoval jsem jenom na :lol: sousednost blogu, jinou si neumím představit.

            • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 15:35

              O. K., počkám na dongiovu odpověď.

              • dongio said, on Listopad 24, 2009 at 18:23

                Bohužel nemám čas na odpověď, tak jen v rychlosti. Jsem přesvědčen, že minimálně Vanilka předkládá na blog fotografie, které stahuje z internetu, aniž by na to ostatní upozornila. Důkazem je link, který sem umístila Viva. Rovněž „žertovné“ fotografie z Prahy jsem obdržel na svůj email již asi před třemi měsíci. Jednalo se o jeden z těch hromadně rozesílaných mailů a byla by velká náhoda, kdyby vyšel původně od Vanilky (a v tom případě nechápu, proč by své fotografie pověsila na blog až po třech měsících). Důkaz bohužel nemám, podobné maily hned vymazávám. Domnívám se, že nepůvodní fotografie představují i jiní, neboť popisovaná situace neodpovídá snímku. 747 například uveřejnil fotografii z restaurace na Ještědu. Psal, že restaurace byla plná, lidé čekali na volný stůl, a on využil vteřinky mezi tím, kdy jedni hosté odešli a druzí si ještě nesedli. Na snímku byl však ukázán čistě prostřený stůl se srovnanými židlemi a na okraji snímku vyčníval další stůl, rovněž úhledně prostřený a prázdný. Žádný číšník by se v plně narvané hospodě, kde na stůl čeká hrozen zájemců, nezdržoval s tak dokonalým úklidem a protřením stolu. Nehledě na to, že 747 výslovně tvrdil, že všechny stoly byly obsazené a tento jediný se na okamžik uvolnil (jeho slova ovšem vyvracel další prázdný stůl). Myslím si také, že některé fotografie zimní krajiny byly pořízeny s pomocí filtrů profesionální výbavou. Nemohu ovšem tvrdit, že autorka snímků podobnou profesionální výbavu nepoužívá (nejsem si jistý, která z tamních dam to byla). Je však s podivem, že by tuto skutečnost nezmínila v diskusi ke snímkům. I kdyby se všechna má podezření ukázala jako lichá, je dokázáno, že alespoň v jednom případě Vanilka stáhla z internetu fotografie a vydávala je za své. Když bylo otázána, zda všechny fotky pocházejí z Česka, odpověděla jen, že nikoliv, a naznačila tak, že je pořídila v cizině.

                • dongio said, on Listopad 24, 2009 at 18:47

                  Pro upřesnění. Odpověď na otázku, zda všechny fotografie byly nafoceny v Česku, zněla: „foceno v Česku to bohužel není, tak různě“. Tuto odpověď lze pochopit spíše jako „V Česku jsem to nefotila, fotila jsem to tak různě“ než „Fotografie pořídili autoři v různých zemích světa a našla jsem je na internetu“

                  • oldwomen said, on Listopad 24, 2009 at 19:02

                    I já to tak pochopila. Fotila jsem to porůznu v čase i reálném prostoru.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 19:11

                      Sorry: nechápu!
                      Ono se to týká i Vás?
                      Jakože po světě běhá jiná Princezna a Vy nám ji jenom přeposíláte?
                      No, tak to se styďte!!!!

                    • oldwomen said, on Listopad 24, 2009 at 19:37

                      Sendy, přečtěte si Dongiovo příspěvek, na který reaguji.
                      :roll:
                      Je možné, že na světě je ve vazné stáji N – Princezen. Porovnejte mnou zveřejněné fotky s Mííílkovým mobilem. A pak ještě s fotopřílohou příspěvku Mlečný teror II blogera L.Větvičky na I-D(n/ě)su.

                  • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 19:20

                    Jo, a aby bylo jasno:
                    Pro mě je to Sparta – Slavia.
                    Já jsem Sparťan (protože byl táta, tak jsem to zdědil).
                    Normálně je mi to šumák, ale vítězství „mých“ barev potěší, ale rozhodně tím nežiju.
                    Že je derby, zhusta se dozvídám den poté…
                    Ala fakt jsem zvědav, jak tohle derby dopadne.
                    Čekám na důkazy.
                    A za důkaz považuju zde předložené.
                    Zatím, jako, vždy, fandím Spartě (doufám, Dongio, že Vás to neuráží! :D )
                    Čekám, jak odpoví Slavia.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 19:26

                      A ČESTNĚ uznám porážku, když bude!
                      Sakra! To jsem zapomněl dodat!
                      Barvy nebarvy – pravda a láska prostě jednou MUSÍ zvítězit!
                      Sakra! Kdy????

                    • Viva said, on Listopad 25, 2009 at 00:17

                      Dobrou noc, nevyrovnaný brouku :-)

                    • Viva said, on Listopad 25, 2009 at 00:21

                      Sendy, promiňte, WP posunul moji odpověď směrem k Vám, ačkoli pro Vás nebyla určená… Snad se s tím vyrovnáte. Však víte, že VÁS mám ráda. :-)

                  • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 20:12

                    O. K., potud rozumím. Vydává-li někdo cizí fotografie za svoje a nechá se za ně drbat za ušima, počíná si-jemně řečeno-nefér.
                    Neotvírám nic, co sem vloží Viva, takže link mi zůstane navždy utajen, leda by mi ho nějaký slušný člověk tlumočil.
                    Netvrdím, že se zcizení fotek nemohlo stát, jen čekám na důkaz.

                    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 22:22

                      Špatně se na důkazy kouká, co?
                      Hýčkejte si svoji neJIstoTKU, dokud má o Vás aspoň ta zájem. Ubožáci, kteří nejsou schopni zajistit teplo domova ani obrazně, ani v reálu, v kurzu nejsou.
                      A snažte se dodržovat minimálně sedmero – když už víc z přikázání nezvládáte…

                    • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 23:00

                      Táhněte laskavě do prdele, soudružko :) ) Zejména v okamžicích, kdy se Vás nikdo nevšímá :) ) A Jitku si neberte do rypáku, protože je to na rozdíl od Vás ženská, která stojí za pozornost.
                      Nepochybuju o tom, že teplo Vašeho domova je Vaše zásluha, protože jste ta nejlepší instalatérka s diplomem z psychologie v týhle nešťastný republice :) )
                      Pa, uražená ješitnosti :) )))))

                    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 23:51

                      Je to úžasná náhoda, když nevzdělaný zamindrákovaný zoufalec jako Vy najde protějšek sobě vhodný. Tak si to s PANÍ Jitkou moc užijte. Bůh s vámi :-)

                    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 00:13

                      Obvykle nebývám na veřejnosti zásadně vulgární, ale pro soudružku, která se neštítí veřejně zneužít soukromě získané informace, učiním výjimku: Chcípni, kundo.

                    • Nela 117 said, on Listopad 25, 2009 at 02:07

                      Ráda bych věřila, že špatně čtu, v.R.

                    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 03:27

                      Čtete dobře, milá Mimózo.

                      Když někdo zneužití informací slaví
                      Budiž zván kundou-bez ohledu na pohlaví.

                      Je tedy věru kundoidní práce
                      Zneužít mailoidní informace.

                      Zvláštní, že kunda ve své mysli
                      si na důsledky nepomyslí:

                      Může si v kundoidním skrytu
                      Parádně prásknout moji identitu.

                      Jenže si nevzpomněla, hloupá paní,
                      že taky hodně vím. Teď je to na ní.

                    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 03:43

                      Promiňte, Nelo. To vlákno je příliš nepřehledné, překoukl jsem se.

                    • Filip said, on Listopad 25, 2009 at 22:22

                      My svazáci jsme nejslušnější a nejpracovitější lidi na světě (tedy děti v asii a africe jsou pracovitější ale ty se nepočítaj,páč by nám to kazily) Navíc jsem ještě slušnej pijan. Takže prostě tam je hafo fotek s kočkama na žebříku nebo co to je za udělátka.Každý je jiný, je to asi pro nějaký invalidní kočky nebo jinak pohybově omezený, páč jinak si nedovedu představit, nač to tý kočce může bejt.

                • vonrammstein said, on Listopad 24, 2009 at 21:26

                  Pro secundo: Ručím hlavou i duší za autenticitu fotek svých a Jitčiných.
                  Ani jden z nás nepoužívá víc, než běžně dostupný digitální foťák v ceně do 5.000,-, úpravy provádíme v Zoneru 8. (Mluvím o zimní krajině, kterou zřejmě máte na mysli. Jelikož jste důsledně nekonkrétní, je dost obtížné konkrétně odpovídat).

                  • dongio said, on Listopad 25, 2009 at 04:12

                    Jsem nekonkrétní, protože si skutečně nepamatuji, kdo byl autorem fotografií zimní krajiny. Zvláště kdy ty fotografie byly – ve vší úctě k autorovi – opravdu velice fádní, takřka kalendářové. jakých člověk vidí tisíce. Na sousední blog nechodím tak často, abych si pamatoval dobře jeho členy. Zejména dámské osazenstvo mi svými projevy, svou rétorikou a ostatně i svými fotografiemi splývá v jedinou šedivou masu. To nemyslím nijak hanlivě, skutečně, ale všechny ty Jitky, čorges, gg atd. mi připadají úplně stejné.

                    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 04:24

                      Jak si přejete. Jsem ospalý a jen co tohle dopíšu, odpadám do podušek. Urazil jsem všechny, kreří urazili mě nebo mně blízké, takže budu mít příjemné sny. Za pár hodin nashledanou.

                    • dongio said, on Listopad 25, 2009 at 04:53

                      Nejsem si jistý, jestli urážky od vás mohou opravdu někoho urazit. Myslím, že my dva si nemusíme nic vykládat, jeden na druhého jsme si utvořili názor. Je hezké, že si mě vážíte, jak jste napsal, ale já zase musím napsat, že se vás nevážím. Není totiž proč si vás vážit. Pro mně jste velice nízká cenová kategorie, vulgární sprosťák a dost zaslepený konzervativec, netolerantní a zlý. Přesto s vámi mohu komunikovat, neboť komunikace s jakýmkoliv člověkem, i tím nejhorším, nabízí poznání.

                    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 15:13

                      Pravil hodný, bezchybný nadčlověk.
                      My dva se vážit nebudeme, dongio. To za nás udělá kompetentnější ouřad.

    • oldwomen said, on Listopad 24, 2009 at 14:46

      1. Jméno blogu;
      2. Název příspěvku a autora;
      3. Umístění ukradené fotky v příspěvku
      bych prosila, kdybyste se obtěžoval uvést.
      Děkuji.

      • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 16:26

        Se mi líbí, jak jste striktní. V tomhle případku.
        Protože, co si budeme povídat, i Dongio může šlápnout do hovna, není Bůh.
        Že jste nebyla obdobně striktní v jiném případku?
        A to nic ve zlém: jste z té „jejich“ bandy ještě nejkomunikativnější…
        :D :D :D

        • oldwomen said, on Listopad 24, 2009 at 17:30

          :-( nebo splachovací.
          A…, ále už na to kašlu, je to nedůležité.

          • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 20:52

            To jo, to klidně kašlete, já Vám rozumím.
            Myslím, že to sere Vás, stejně, jako mě.
            Jen mi chyběly obdobné body 1-3, dejme tomu. Aktuélně pozměněné.
            Na tom vašem báječným a láskyplným blogu.
            Na jiné téma. Však víte.
            Tázati se je lidské…

  4. Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 09:49

    Pěkná kompozice, hezká fotka. Dík, můj zlatý dědoušku. :oops: Šípky na podzim, bývají vděčným objektem fotografů. Jurášův keř s pohozeným kolem byl taky fajn.
    Kopečky na obzoru asi nejsou mé milované Beskydy. :-) ) Naštěstí, tyhle krpály bych už nedala…

    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 10:43

      Přemýšlím, jak asi Beskydy přišly ke svýmu názvu…
      Jestli se přes ně chodí bez řečí nebo jak?

      • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 11:16

        :-D Zajímavé…. V písničce Beskyde, Beskyde kdo po tobě ide… se zpívá o ovečkách. Možná, se kotáry neobešly bez kejdy po ovcích. Dongio ví všechno, snad poradí – odkud název Beskydy.
        Chodila jsem nejraděj sama, potichu, jen občas hvízdla na psa. Trpím jako kůň,
        potkám-li hlučné turisty, nebo halekající houbaře. Čagan do ruky a hnát je sviňským krokem. :twisted:

        • dongio said, on Listopad 24, 2009 at 11:52

          Etymologický původ jména Beskydy není jasný. Lidová etymologie si ho vykládá jako „bez kydy“, tedy bez hnoje, bez úrodné zeminy, tedy jako hory neúrodné. V době, kdy název vznikl, však sloveso „kydat“ znamenalo házet cokoliv, nejen hnůj. Kromě toho Beskydy byly vždy porostlé, nebyly holé. A jelikož se odborníci nemohou ani shodnout na tom, z jakého jazyka jméno pochází, jeho původ už asi nikdo nezjistí.

          • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 12:25

            Huráá, podle lidové etymologie jsme měly s Vivou pravdu obě. V Beskydech se chodí bez kydů = keců po neúrodné zemině s nedostatkem kydy = hnoje. :-D Díky.

            • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 12:32

              Jsem ráda, že máme pravdu obě, moc mě to těší :P

              Mám dotaz – jako holka z města jsem žila v domnění, že kejdu produkují prasata a ovce mají polobobky (ne polobotky…). Podle toho by se horstvo mělo jmenovat Bezbobky :-)

              • dongio said, on Listopad 24, 2009 at 12:42

                Shodneme se na neutrálním názvu Besexkrementy.

              • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 13:02

                Prý Bezbobky :-) a Dongiův název taky děs. Zůstala bych u Beskyd. Z těch exkrementy tak strašně nevyčuhujou. Jak by se potom muselo říkat Praze – s psím lejnem na každém kroku? :roll:

                • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 13:08

                  V Praze se vysává. Aspoň v centru. Nejen konta, ale i suvenýry od čoklů. A někteří majitelé psů – jinak to nazvat nejde – dokonce lejna sbírají do sáčků a vyhazují do košů k tomu určených. Jsem proti psům ve městě zaujatá, ale musím uznat, že se situace opravdu výrazně zlepšila…

                  • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 13:50

                    Při dodržování určitých pravidel a troše ohleduplnosti (sousedé) se dá i ve městě chovat pes. Musíme se nějak srovnat a naučit spolu žít, jak lidí, tak psů je moc.

                    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 13:56

                      Já raději chovám děti :-)

                  • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 14:07

                    Mě nebylo dáno… :-(

                    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 14:14

                      To jsem nevěděla, pardon.
                      Pobavila jste mě tím chováním. Vzhledem k tomu, že si představuju psa jako hlídače u baráku, tak bych vybírala od ovčáka výš. A takovej mazlík by se mi do náruče nevešel. Nebyla bych tedy chovatelkou, ale hladitelkou.

                    • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 14:27

                      Teda, milá Mimozo, líná huba holý neštěstí, kdybyste řekla před lety, uměl jsem i zázraky! :lol:

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 15:50

                      Myslím, že jsi právě šlápl do hovna, milý příteli…

                    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 16:13

                      Sendy, nešláp, chtěla jsem našeho neodolatelného dívkaře nechat přitom, že by to dokázal. :-D Už jsem s tím srovnaná, většinou. Ten v něhož nevěřím, věděl co dělá. Nebyla bych dobrá máma.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 16:20

                      No, to je samozřejmě Vaše věc.
                      Ale na okraj:
                      Jak to, kurva, můžete vědět, když Vám nebylo dáno? :(

                    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 16:31

                      Protože jsem, bohužel, celá moje máma.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 16:36

                      Aha.
                      Teďka když se to vyvrbilo, jak se to vyvrbilo.
                      Jak můžete vědět, jaká byste byla, kdyby se to vyvrbilo jinak?
                      Vono to prej s lidma dělá věci, sám bych tomu nevěřil, kdyby se nám to nestalo.
                      Ale vymklo se nám to z rukou..
                      Ale nic, nechme toho.
                      Sama víte nejlíp.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 18:49

                      Stejně nesouhlasím. V našem 3+1 měla, jako malej pes (ale mohl by bejt i velkej) prostoru dost.
                      Vyběhala se do sytosti. Nezapomeňte, že normální pes asi 60% času normálně prochrápe (kecám a neznám přesný číslo, Ale je to hodně. Víc, než u lidí).
                      Když na to přijde, tak v paneláku jsem se jí víc věnoval, než na chalupě.
                      Spoléhaje na to, že na tý chalupě ten prostor má. Ano, měla.
                      A protože na chalupě bývá víc práce, než v paneláku, tak jsem na ni tročku sral – má přeci volnost, né?
                      Ale nedokázala ji využít, protože mne milovala a nechtěla se ode mne hnout.
                      Takže panelák je O.K. Je to jen a jen o lidech!

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 18:52

                      Kurva!
                      Sem to pověsil jinam, než jsem chtěl.
                      Já bysem tydlencty stromy zrušil a nechal to bejt, jak to původně bylo. Z mnoha důvodů…

                    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 19:12

                      Sendy, já se neumím vymáčknout. Snažím se Vám vysvětlit „filozofickou“ rovinu. I dyž pes nepoznal nic lepšího, než panelák, my VÍME a jako chytřejší a „vyšší“ bytost se musíme snažit o jeho co nejlepší životní podmínky. A ty v paneláku, pro velké hafany fakt nejsou i když to pes neví.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 19:40

                      Jsem se Vám snažil vysvětlit, že je to jinak.
                      Takže polopatě:
                      V čem je na tom třeba irskej setr líp, nebo kterejkoliv jinej větší (a navíc: velkej, nebo malej, jak chcete pojmenovat hranici trápení?) když je na venkově u debila, než v paneláku kdekoliv u člověka, kterej psům a jejich potřebám rozumí?

                    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 20:50

                      Sendy, souhlasím, že psovi na venkově u debila je hůř, než psovi ve stísněném paneláku s milujícím pánem. Neumím vysvětlit líp jak to myslím, než jsem napsala nahoře. 19: 12
                      Velcí psi, hlídači, enormně chlupatí, špatně snášející pokojovou teplotu, pracovní plemena, huskyové, do bytu nepatří.

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 20:56

                      O.K.
                      Už se nebudeme hádat. Je to o jednom velkým nepochopení.
                      A přeci víte, že Vás mám rád. BM to říkal taky a dávno.
                      :D :D :D

                  • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 14:46

                    Pes (od ovčáka výš) v paneláku je zhůvěřilost. Střední a malá společenská plemena, myslím, nejsou problém, pokud se jim dostane všeho, co potřebují. Celý život jsem měla ráda a chovala psy, abych na stará kolena zjistila, že jsem také kočkomil. Mayská mývalí je můj sen. Tydýtko stejný názor nesdílí a já nechci riskovat následky případného seznámení. :-D

                    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 14:58

                      Já radši kočky – ale v rodině jsou alergici, tak mám smůlu.
                      Měli jsme papoušky, který jsme pro ty alergie museli darovat. I s novou klecí. Drahou. Papoušci nám ale byli samozřejmě dražší :-) Syn se s tím dodnes nesmířil a plánuje si do svého obrovského baráku velikostí odpovídajícího papoucha. Zatím nemá ani ten barák…
                      Dcera má dva potkany. Podruhý už bych jí je nedovolila.
                      Jo a možná že mě víc láká nosál. je to úžasný zvíře, který se venčí jako pes, je přítulný a mazlivý, žere všechno a dožívá se kolem 20 let… A pokud ho máte v době, kdy jste v práci, v pevný kleci, tak Vám ani domácnost nezdemoluje :-D

                      http://cs.wikipedia.org/wiki/Nos%C3%A1l_%C4%8Derven%C3%BD

                    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 15:14

                      Jsem debil, mainská mývalí – a má ocas pruhovaný jako nosál a bude i stejně velká, ne-li větší. Gůglněte si ji je nádherná.

                    • Viva said, on Listopad 24, 2009 at 15:23

                      Důstojnost sama. Dík za tip. Je fakt pěkná :-)

                    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 16:14

                      Nemohu s Vámi souhlasit, milá Mimozo.
                      Dám Vám příklad:
                      Vemu si do paneláku štěňátko, budu ho doma zavírat do klece, aby se ani nehnulo.
                      Tu klec mu budu pravidelně, v souhlasu s jeho vzrůstem, vyměňovat.
                      Ten pes je jenom pes. Pokud jinej život nepozná, tak si „myslí“, že to tak prostě je a bude mě milovat, jak to umí jen pes.
                      Je to hnusný, ale tak to prostě JE!
                      Vy víte, že miluju psy. Všechny, který jsou dobře vychovaný.
                      Ty nedobře nemiluju, ale neodsuzuju je. Odsuzuju jejich „páníčky“.
                      A historka z natáčení:
                      Měli jsme Sendy (to „měli“ se netýká – doufám – Sendy, ale toho „měli“) v paneláku.
                      Vyběhala se až dost, byla denně venku 4-6x. Na jak dlouho a s kým sem tahat nebudu. To si můžete lehce odvodit.
                      Pořídil jsem chalupu s nějakými 2.000m2 výběhu.
                      Ta mrcha se stejně nehnula na 3 kroky ode mě. Něco jsem dělal, ležela a čučela, nebo spala. Potřeboval jsem jít do dílny pro šroubovák, třeba, zvedla se a šla za mnou. Lehla si a čučela. Šel jsem zpátky a to samý.
                      Půl roku mi trvalo, než jsem ji naučil, že když jí řeknu, ať chrápe dál, že jsem v cukuletu zpátky, tak ať se nezvedá.
                      Já s ní musel chodit na procházky! Jinak by se nehla!
                      Resumé:
                      Panelák – sebevětší pes – dobrej páníček – pohoda.
                      Kdekoliv – páníček debil – průser
                      A to nejen pro toho psa, ale i pro okolní lidi. Známe ty mediální případy „bojovejch“ plemen. Já zase znám Rockyho. A není sám, z těch „debilních vrahounů“…
                      A taky znám Sendy. Je z paneláku a je frustrovaná a nebezpečná. Navíc tvrdohlavej kokr.
                      Bacha na ni!
                      Ulízala by Vás k smrti!!!
                      :D :D :D

                    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 17:00

                      V paneláku chovaného velkého psa, můžeme zahrnout láskou, přesto ho trápíme nedotatkem prostoru. Nemluvím o hygieně, horku, zápachu. My jsme jejich chytřejší páníčci a velitelé. Je na nás – umožnit jim adekvátní životní prostředí. Proto do paneláku nepatří.

                  • Filip said, on Listopad 25, 2009 at 22:28

                    Ho…ubeles. No sem by se skoro hodilo napsat jiné slovo na Ho. Tedy nevím kde máte to centrum, ale tady v centru na Smíchově jsou evidentně Skydy. A vysavátora jsem tu ještě nikdá neviděl.

  5. dongio said, on Listopad 24, 2009 at 12:44

    Pokud jde o fotografii, tipnul bych si na severní Itálii (Dolomity?) s Alpami v pozadí. Autor sedlák.

    • Jura, sedlák said, on Listopad 24, 2009 at 13:12

      Já, podle stejných indicií, ještě Thaiwan.

    • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 13:26

      Skoro bingo, dongio, bez Juráška a severní Itálie. Příjemnou fotku mi přeposlal Jarda Pichlík, který ji dostal od Oty Filipa z míst, kde nyní žije. Oběma se omlouvám, že jsem neodolal a zavěsil ji na blog bez nutných formalit. Můžete mne za to sežrat i pohanit! :roll:

  6. Jura, sedlák said, on Listopad 24, 2009 at 13:01

    Ne, ode mne to není. Ale typnu Tatry, Slovensko. Ale může to být kdekoli. Mimo Beskyd, Samozřejmě.

  7. moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 14:30

    Hele, Blue, máme tu zas Kačenku!

    rumunsko 3
    citroníkové dřevo 3
    katerina brozova 3
    výkřik 2
    miminka s prdelí do strany 2
    herodes lidový 2
    nely.13 2
    blboun 1
    pohadka + med 1
    o popelce 1

    :lol:

    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 15:23

      Jéžiš!!!!
      Já se poseru!!!!
      :D :D :D :D :D :D :D
      Já bysem věděl, kdo by měl mít teďkonc prdel do strany!!!!
      :D :D :D

      • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 15:26

        Sendymane, šup sem s ni! :roll:

    • Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 22:47

      Teda to jsem si voddech. Kačenka je zpátky! Ale miminka s prdelí do strany mě uchvátila! Co to může bejt? To je surrealismus na xtou! Nemysleli voni nějakou politickou stranu, že by těm miminům muž ty prdýlky štelovali do nějaký partaje?
      :D :D :D

  8. Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 21:10

    Sendyyy, já se nehádám, jsem na nervy, kopu do stolu a rozčiluju se nad vlastní tupostí, že nejsem štont Vám vysvětlit jak to myslím. Ne, že by můj verbální projev byl lepší, ale snadnější by bylo probrat vše nad pivem. Pokusím se dřív, než z Jamajky udělají nóbl lokál. :-D

    • Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 22:56

      Pro mě je nemožný najít, na co u Sendyho reagujete. Ale nekopejte do stolu! Já to dělám taky a vím (teď mám jasnou chvilku), že je to na prd. A Tydýtkovi klidně pořiďte kotě, jestli to není andulák, zvyknou si na sebe určitě, anduláci jen někteří! :D :D :D

    • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 23:18

      Vůbec nejsem proti. Zvu Vás, do který pražský hospody chcete.
      Teda….
      Ale fakt neznám žádnou, kde by „vařili“ Ostravar… !
      :D :D :D

  9. moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 22:36

    :roll: Teda, jenom valím oči, jak to tady dneska žije!

  10. Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 22:37

    Moje neuctivější vinšování dobrýho večera zaznamenají-li vaše ctěné osoby bude mi neobyčejným potěšením a na srdci, osrdečníku, bránici, plytvici, dejvici a kubici se rajská pohoda rozhostí a i na Výsostech.
    To jsem si zase počet.
    Ještěže jsem jen blbý pondělí.
    1. Dědek přece napsal pod tu fotku, že není jeho a že nemá svolení ji uveřejnit, a přesto se tady zase spustil hovnomet.
    2. Je jasný, že je to pohled na Alpy ze šípkový zahrádky starosty z Kopidlna a jsem celej smutnej, že tak nadějná Mimoza to netrefila a nějakej Beskyd?
    3. K názvu pohoří a badatelskýmu úsilí: takhle se dostanete maximálně k německomoravskýmu ohnehoven nebo ohnehovno. I když tomu dáte na začátek velký písmeno, furt je to na prd.
    4. Mimozo, nemáte pravdu s tím panelákem. Když se i velikej pes dostane dvakrát denně ven alespoň na tři hodiny, není problém. Ani s termoregulací, ani s omezeným prostorem. Samozřejmě pokud to není chrt.
    5. Na debatu o fotkách „od“ Vanilky reagovat nebudu, byl bych sprostej.
    6. Na idiotsky sprostej výpad vod toho pána, co si osvojil predikát, nikoli však způsoby, taky ne. Je to jen hozený hovno. V zájmu duševního zdraví toho člověka doufám, že aspoň jeho, ne cizí, nalezený, ocucaný a použitý.
    Dobrej večír přeju všem!
    :D :D :D

    • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 22:50

      Hele, Blue, v bodě čtyři souhlasím s Tebou, doma jsme vždycky měli velký psy na rozlehlým pozemku, ale kam se hrabou na Rockyho ohledně pohybu. Poněvadž nepoznal nic jinýho než byt, dal jsem mu možnost našlapat denně kolem deseti kilometrů i víc. Je to dost náročný na volnej čas, ale nelituju toho, díky tomu jsem se sám zbavil velmi nepříjemnejch zdravotních problémů. :)

      • Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 23:00

        Jo, já jsem měl v paneláku vlkodava. Ráno hodinu, večer dvě až tři venku, kopce. Žádnej smrad, žádný problémy. Teď mám psy kolem baráku, denně alespoň hodina procházky, přitom mají výběh jako kráva, vždyť jsi to viděl. A ležej a chrápou, Sendy má pravdu.

    • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 23:07

      Nevím, jak to děláte Blue, přečetla jsem bod 4 a souhlasně pokyvuju hlavou. Víte, že Vám věřím každé slovo, pro mě jste autorita, ale jestli si děláte prdel a já zase nalítla… :twisted: Neskutečně trpělivý Sendy hučí celé odpoledne to samé a ne a ne blbce přesvědčit :-D :-D :-D
      Ve finálě mě ani nepošle někam, naopak, řekne, že mě má rád. Zlatíčko.

      • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 23:24

        Podle čínskýho kalendáře jsem pes.
        Tak co byste mi mohla vykládat?
        :D :D :D

        • Sendyman said, on Listopad 24, 2009 at 23:26

          Teda horoskopu.
          Však Vy už si to nějak přeberete…
          :D :D :D

          • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 23:34

            Už jste měl někdy mokrého, ovčáckého psa v předsíni? :-D Ale co Vám budu vykládat. A piju Radegast, ten točí v každé druhé putyce i v Práglu. Pac a pusu.

        • Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 23:33

          Já jsem kůň! Teda spíš vůl, ale kůň! :D
          Ale nevím, jestli je to dobře nebo špatně.

          • Mimoza said, on Listopad 24, 2009 at 23:38

            Já jsem kůň a zároveň beran. Onehdá jste tvrdil, že jste vodnář, jak teda můžete být kůň? :-D

            • Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 23:42

              Podle uznávanejch domů tady jsem vodnář, narodil jsem se ve vodnáři, znamením temným a vlhkým. Podle čínskýho horoskopu jsem kůň. Podle názoru mnohých jsem vůl. Podle mínění některých kanec. No a pak se v tom vyznejte …. :D

              • Mimoza said, on Listopad 25, 2009 at 00:02

                Jo, je to možné, byla jsem mrknout na Seznam a Číňani rozdělují znamení také podle roku narození. :-D Ani zbla tomu nevěřím. Ale furt lepší kůň, než prase, nebo had. Jéé máte už doma kůně, co měli přivézt v létě? Jestli to není tajemství.

        • moznaprijdeijxd said, on Listopad 24, 2009 at 23:51

          Neděláš si z nás prdel? http://moznaprijdeijxd.wordpress.com/2009/11/24/s-neuveritelnou-lehkosti-od-sendymana/ Věřil jsem Ti podle poslaný fotky, že seš astronaut, kterej ji vyfotil na Měsíci! :mrgreen:

      • Blue Monday said, on Listopad 24, 2009 at 23:32

        Jojo, Sendy je zlatej člověk.
        Nedělám si prdel, mám psy už tolik let a to nepočítám ty, který jsem měl na starost, nebyli „moji“. Mám je rád a žiju s nima v pohodě. Mám i kocoura a kočku, taky v pohodě. Sejčka – ten mi mrcha ulít, ale vrací se na kus řeči. S lidma si moc nerozumím. :D :D :D

  11. Sendyman said, on Listopad 25, 2009 at 00:19

    No, milej zlatej vR:
    Mrdník to tu je, to máš pravdu.
    Ale proč?
    Protože ho tu děláš Ty, ta a ta a ta….
    Prostě lidi „vod vás“.
    Proč si ten mrdník neděláte tam?
    Tam jste miloučký a hodňoučký.
    Ale jste taky jenom lidi, tak se potřebujete občas usrat, nebo si odplivnout.
    Tak si, laskavě, usírejte a odplivávejte za vlastním prahem a nechoďte to dělat sem, kurva!
    Jenom zneužíváte toho, že vám nikdo nezakázal sem chodit.
    Svoboda nám byla dána, abychom si ji užívali, nikoliv zneužívali.
    Kdybys cokoliv (nadsázka – jen heslo, jako příklad) z toho, co píšeš sem napsal tam, už bys nebyl.
    Tak si važ toho, že smíš bejt.
    A taky nevím, proč do toho mícháš svoje, nebo Jitčiny fotky.
    Jestli jsem dobře rozuměl, tak o nich tu řeč nebyla.
    Ale když už jsi je sem zatáhl:
    tak víš, co mě na Tvejch fotkách začalo srát?
    Že je cpeš do nemlich stejnejch (no.. hodně podobnejch) rámečků ze Zoneru, jako Jitka.
    To byl její rukopis a tys ho převzal.
    Ze svý fotky uděláš její. Prase aby se v tom vyznalo.
    Řečeno (zhruba) slovy klasika: vaše souznění sjednotilo vaše názory, až konečně ty její nabyly vrchu (a netýká se to jenom fotek).
    V práci jsem si dneska užil. Ne rachoty, ale jedný slepice a jejích keců.
    Chtěl jsem jít k holiči a taky se ožrat. Neudělal jsem ani jedno.
    Škoda…
    Ale zase mám dobrou šanci a naději na zejtřek (teda von už zejtřek je, koukám).
    Pro něco se holt žít musí.

  12. vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 00:39

    Mám si vážit toho, že smím někam něco napsat??
    Ty vole, že mně ta ruka s klíčema tenkrát neuhnila až u ramene.
    Slovy klasika: Zoner umí jenom omezenej počet operací, což víš stejně dobře jako já.
    A že s Jitkou vidíme věci podobně, po tom je komukoliv včetně Tebe naprostý hovno.
    Měl ses radši ožrat. Když už sereš mimo mísu, dalo by se to aspoň pochopit.

    • Sendyman said, on Listopad 25, 2009 at 05:49

      Skoro jsi mne rozesmál….
      :D
      Zkus něco podobnýho napsat vedle a uvidíš, zač je toho demogratickej loket!
      Klíče, neklíče!
      :D :D :D

      • moznaprijdeijxd said, on Listopad 25, 2009 at 11:11

        Mne osobně nejvíc zarazilo, že po té kundě se striktním příkazem nepřikvačily: oldwomen, Witch, Ivanka, vanilka, aby spanilomyslně a s pozitivním dopadem na nedokonalej svět obhájily jednu z žen před zvůlí jejich samozvaného i údajného ochránce. Od tohoto okamžiku už můžu pokládat jejich reakce i soudy jenom za tendenční a stranické. Musím dodat, že mne nepřekvapily, i tak se projevuje důsledek třídní nenávisti a bolševismus jim skvěle poradil. Jsou nesporné vítězky situace a tak jim blahopřeju. Lituju jenom jejich potomky při infantilním šišlání a podobně „moudrých“ lekcích ze života, po kterých vždy optimismus zvítězí! :roll:

  13. Mimoza said, on Listopad 25, 2009 at 12:05

    Viva a v.R. se nemusí. Oba si jdou po krku dlouho. Tentokrát Viva použila velmi silný kalibr a následná reakce tomu odpovídala. Katolík a člověk si měl odpustit výraz chcípni. Jinak se sprosťákovi v.R. nedivím. Říct chlapovi, že je zamindrákovaný zoufalec, který se neumí postarat o teplo domova a neznat přitom všechny okolnosti… Zveřejnit a zesměšňovat jeho vztah s paní (podle všeho vdanou) Jitkou je fakt síla. Chápu, že vyletěl jak čertík z krabičky. Nechtěla bych mít Vivu za soupeře. Dongio zvolil, podle mne, také nešťastný termín – člověk nízké cenové kategorie. Netolerantní konzervativec, sprosťák jo, s tím souhlasím a mám chuť mlátit v.R. po dubové palici dubovým polenem, když jsou důkazy jasné a on to nepřizná. :-(

    • moznaprijdeijxd said, on Listopad 25, 2009 at 13:09

      To je těžký, milá Mimozo, jenom hodně silnej chlap se dokáže vysmát okolí, když ho někdo nachytá na švestkách a se ženskou slabostí mu to dát patřičně sežrat za to, že příkladně horuje pro vyšší řád ve společnosti a sám se pak chová s lidskou nedokonalostí. Ale nečetl jsem nikde od Vivy, aby von Rammstein chcípl jako čurák a to dost odděluje jejich postoje a veřejná prohlášení! Jinak bych Vám přál zahloubat se do archívu Reflexu, jeden by pomalu uvěřil, že nenávist přichází i po vzácném souznění. Asi je vše relativní, pokud kýmkoli zmítají pouze emoce. :roll:

  14. Jura, sedlák said, on Listopad 25, 2009 at 13:06

    vR, Váš úlet je omluvitelný pouze nesmírným množstvím alkoholu, nebo náhlým pominutím smyslů. To, co jste vyslovil opravdu nemá s křesťanstvím, kterm se tady zaštiťujete, nic společného. Řekl bych, že to byl jeden z Vašich nejubožejších okamžiků na tomto webu. Jo, Viva trochu přitlačila na pilu a urazila Tě podobně, jako kdysi Ivana Vladimíra, byť se obešla bez vulgárních výrazů. Ovšem to pro mne není žádná omluva k následné reakci. Vždycky nechápu jak lidé, kteří dávají docela najevo svou sílu, odolnost a odhodlanost, zkolabují po naprosto banální příhodě, s jakými se přece musí setkávat daleko častěji. A ruku na srdce, je vždycky dobré se zamyslet, jestli nás nejvíc nesere, že ten náš kritik nemá tak trochu pravdu, byť se to neposlouchá moc dobře.

    • moznaprijdeijxd said, on Listopad 25, 2009 at 13:14

      :mrgreen: Nedrásej mi sebevědomí, Juro se svým selským rozumem, když to sám smolím ve žvanivým příspěvku a Ty to nastřelíš v jediný větě, s kterou naprosto souhlasím: „…estli nás nejvíc nesere, že ten náš kritik nemá tak trochu pravdu…“! :lol: Jasan že jo, všichni jsme si rovni jenom v lidský nedokonalosti!

    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 15:34

      Nemá to nic společného s křesťanstvím. Je to spontánní reakce na neuvěřitelně svinskej útok za zálohy, kdy dotčená svině vytáhla informace ze soukromé komunikace, což bych mohl snadno vrátit, protože mám k dispozici dostatek materiálu z dob, kdy jsem se mylně domníval, že komunikuju s normální osobou.
      Pochopitelně to neudělám, protože svině nejsem. Jsem hulvát, jsem sprosťák, jsem člověk pátý cenový, ale ne svinskej podrazák.
      Osobní urážku ohledně mojí případné neschopnosti bych ještě relativně slušně překousl, protože je v tom kus pravdy.
      To, že zneužila Jitku k útoku na mě (a pochopitelně i na ni samotnou) bych řešil brutálním násilím, pokud by se jednalo o chlapa. Hm. Nebo aspoň o člověka.
      Překousnu leccos, co se týče mě samotného. Ale pokud do toho někdo zatáhne lidi mně nejbližší, ztrácím sebekontrolu. Zatím to pro mě končí. Pokud to bude pokračovat, zareaguju krutě a bez milosti.

      • Jura, sedlák said, on Listopad 25, 2009 at 21:12

        To se, vR, velmi pletete. Člověk nemůže být chvíli křesťan a chvíli nekřesťan. Buď je a nebo není. A Vy, protože se vždy ke svému katolictví hlásíte vždy velmi vehementně a velmi nahlas, jste nám, všem křesťanům, udělal pěknou ostudu.

        • Sendyman said, on Listopad 25, 2009 at 21:21

          No, Juráši (zdravím!)…
          Myslím, že jsi to nazval správně.
          Jak víš, jsem „bezvěrec“, tedy nekatalogizovaný v otázce „víry“.
          Ale jak jsem tak pohopil,“bigótní“ katolík by se měl zachovat jinak… :(

          • Sendyman said, on Listopad 25, 2009 at 21:38

            Já to beru tak, že jsem taky „křesťan“.
            Jsem sice nepokřtěn, nemodlím se a dělám vůbec tak nějak různý blbostě.
            Ale jsem součástí křesťanskýho světa, tedy Evropy, což je historická souvislost.
            Snažím se přijímat obecný (tedy křesťanský) pravidla.
            Jako nebejt svině a nepožádat manželku a tak…
            Ale když vidím, jak si může „bigótní“ katolík vykládat křesťanský pravidla, jak se mu hodí, tak nevím… :(

            • Jura, sedlák said, on Listopad 25, 2009 at 22:10

              Ale svoji maželku jsi občas požádat měl, Sendy. Sakra, jestli zrovna v tom nebyl zakopaný pes. :-) :-)

              • Filip said, on Listopad 25, 2009 at 22:49

                :-D

                • Blue Monday said, on Listopad 25, 2009 at 22:58

                  Tak to si Sendy počte, až se probere.
                  Prej „kamarádi …. “ :D :D :D
                  Von nemyslel svou, teda jeho, von myslel manželku bližního, třeba nějakýho ministra nebo zpěváka nebo tak … Třeba Michaelu Jacksonovou :D

        • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 21:31

          A křesťan se snad nemůže urazit a nasrat, je-li sprostě napaden? Ale no tak.
          Sprostotou pochopitelně nemyslím vulgarismy, tam mám navrch. Mluvím o podstatě i použité formě. Ale myslím, že zrovna Ty víš, o čem mluvím. Jen se z nějakého důvodu chytáš vnějších formalit, zatímco podstatě se důsledně vyhýbáš.
          A pokud bych snad skutečně dělal ostudu, dělal bych ji výhradně sám sobě, nikoliv křesťanstvu. Jedna vlaštovička jaro nedělá. Jeden mizerný křesťan nemůže vrhnout trvalý stín na křesťansví. A jeden napravený cennější deseti svatých.
          A tím bych to fakt rád ukončil. Nechci se v tom dál vrtat. Všechno, co jsem měl na srdci, už jsem k tomu řekl.

          • Sendyman said, on Listopad 25, 2009 at 21:42

            No, tak bysem se snažil uzavřít to já:
            Jako s kamarádem s Tebou problém nemám.
            Jako s křesťanem ano.
            Blbneš, kamaráde křesťane…

          • Jura, sedlák said, on Listopad 25, 2009 at 22:25

            Tomáši, velice se mýlíš. Je to tady sice anonymní, ale veřejný prostor. Přečte si to kdekdo a kdysi jsi to, spolu se mnou, nezapomněl připomenout i dongiovi. Adresná, přehnaná vulgarita, zvlášť vůči ženě, ať u si o ní myslíš cokoli, je, nezlob se, nepřijatelná, křesťan nekřesťan. Ale přát někomu smrt a vzít si k tomu za záminku pouze nějaké pofiderní uražení svých blízkých, to je téměř neodpustitelné. Viva na Tebe, či Jitku nevypouštěla žádná „vůdů“, neproklínala, ani nesvolávala hromy či blesky. Pouze se Ti vysmála a urazila Tě. Použila trochu těch zbraní, které používají ženské z pavlače. Ale ani Ty jsi ji nijak nešetřil ve své předchozí replice. Ovšem mám obavy, po těch Tvých citacích z Bible, že o křesťanství nevíš opravdu vůbec nic, byť bys recitoval Bibli pozpátku i se všemi papežskými encyklikami. I já tímto tuto nehezkou příhodu ukončuji.

            • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 22:55

              Vulgarita nebyla přehnaná, Jurášku. Byla zcela adekvátní situaci. Možná jsem fakt nemusel použít výraz „chcípni“. Mohlo tam být třeba „zdechni“.
              Ale dost tmavého humoru.
              K ženám se chovám galantně, pokud se chovají jako ženy. Ke sviním se chovám svinsky a pohlaví nerozlišuju.
              Nepřeju jí smrt. Pokud jsi to pochopil takhle, je mi to nepříjemné. Byl to jen výkřik vzteku, brutální urážka, ne přání smrti.
              V pohodě unesu urážky na svoji osobu a umím se bránit. Ale použití zákeřných, kapitálkami vypíchnutých podpásovek nechci a nebudu tolerovat.
              Opakuju, že s tím křesťanství nemá nic společného. Tohle se pohybuje výhradně v osobní rovině.
              V tuto chvíli to považuju za ukončenou věc. Pokud by se situace měla opakovat, zaútočím.
              A prosím-dost už. Považoval jsem za slušné Ti odpovědět, ale vážně se v tom nechci dál patlat. VELKÁ TEČKA :)

  15. Viva said, on Listopad 25, 2009 at 15:28

    Vážení přátelé, děkuju vám za podporu – slovo na závěr: už reagovat na sprostoty vR fakt nebudu.
    Na vysvětlenou – hlavně pro Mimozu, která byla opravdu mimo a nečte třetí sezónu po sobě, že vR nemá čím topit.
    Že jsou si vR s Jitkou blízcí, je veřejným tajemstvím – sami se ke vztahu přiznali. Paní Jitku jsem nenazvala slečnou, protože mi to přijde nevhodné pro dámu, která má potomka staršího 25 let. To, že vR nedodržuje desatero, je zřejmé už z toho, jak mě neustále napadá a pronásleduje. Nechala jsem ho dost dlouho bez povšimnutí, ale vtíral se dál. Dostal výstražnou ťafku, útočil i po ní. To dělá jen zamindrákovanej chudák, Mimozo.
    vR věnujte se spíš skutečnému životu a neprožívejte tak emotivně ten virtuální. Evidentně Vám kalí rozum.
    Nejsem si vědoma, že bych zveřejnila cokoli z něčího soukromí. Paní Jitku neznám a ani nestojím o to ji poznat, vR jsem v životě neviděla a doufám, že ani neuvidím. Musela bych mu plivnout do ksichtu.

    • vonrammstein said, on Listopad 25, 2009 at 15:40

      Nepřipadá mi nutné opakovat urážky napsané výš. Prostě si je přečtěte znova.
      A pronásledovat Vás?? Vtírat se Vám?? To bych radši lízal prdel březímu slimákovi, náfuko blbá. Na závěr :) ))

  16. Blue Monday said, on Listopad 25, 2009 at 23:14

    Juro!
    Máte to u vás, křesťanů kurva dobře zařízený, nemáte volný místo? Mít tak křesťanský a osobní svědomí, osobní a křesťanskou morálku, křesťanský a osobní názory a volně si s tím kšeftovat a handlovat, to by se mně, zatvrzelýmu hříšníkovi líbilo! :D :D :D
    Ale asi ne, radši si nechám vlastní osobnost pohromadě, aby se s tím nemusel dobrej pámbu sešívat dohromady. :D


Napsat komentář