Možná přijde i JXD

Svoboda zvířat s Vanilkou

Posted in Palubní deník vannilky by moznaprijdeijxd on 22 května, 2009

svoboda

Přidejte se i vy!

http://www.protisrsti.cz/

http://www.obchodbezkozesin.cz/

http://www.svobodazvirat.cz/

 

 

 

 

 

88 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jura, sedlák said, on 22 května, 2009 at 21:38

    Já se teda nepřidám, Vanilko. Bylo by to jistě na dlouhou debatu, ale zvíře je pro mne vždy „jen“ zvíře. Tedy se vším, co k tomu patří. Ne, že by se mi líbily mnohé zvířecí transporty, nebo že bych si myslel, že velkochovy jsou pro zvířata ideální. Ale výkřiky typu „obchody bez kožešin“, „jíst maso je vražda“ a „cirkusy bez drezůry zvířat“ mne skutečně neberou. A myslím si, že udělají víc škody než užitku.

  2. oldwomen said, on 22 května, 2009 at 22:18

    Vanilko, i já zůstanu stranou. Souhlasím s Jurou. Navíc, ráno jsem měla radost z housátek, před bouřkou jsme je ještě dávala k huse, protože se zahrabala do husníku a housata přes práh nemohla, po bouřce mínus čtyři housata. Bez nožiček, ve výhřadu… 😦
    Tak dneska – kuny, tchoře, kočky, potkany – likviduji krutě a jen myšlenkou. Odhaduji kuna nebo potkan.

  3. von Rammstein said, on 22 května, 2009 at 22:59

    Ee. Tak v tomhle nejedu. Nosím kožené boty, bundy, opasky, rukavice, někdy i kalhoty, jím maso a hodlám to všechno činit i nadále.
    Jsem proti zbytečnému utrpení zvířat, to ano. Tím to pro mne končí.

  4. Blue Monday said, on 23 května, 2009 at 07:15

    Dobrý den,
    Vladimíre, přeju všechno nej ku svátku a bujarou oslavu třeba výletem s Rockym někam za město. A nebo jinak, prostě, jak libo. Teď nemůžu, ale večer pokynu štamprletem směrem ku Teplicím.
    OW: to mohli (s těmi housaty) bejt Vietnamci, jedí ty pařáty, ba je považujou za lahůdku.

  5. oldwomen said, on 23 května, 2009 at 07:37

    Vladimíre, hezký sváteční den přeji,
    všichni ostatní klidnou sobotu s počasím, jeké si kdo přeje a čiností, jaká komu vyhovuje
    BM – škodná pod husníkem opravdu nebyli Vietnamci, zhruba za hodinku a půl (až se probudí mužíček – tak to asi i za dýl) budu vědět víc. Sama s plecháčem nehnu, ale ve dvou ho přemístíme u kus dál a na vyšší nožky a vypustíme psí smečku. A taky podle případných děr v zemi odhadnu parchanta škodlivého. Osobně tipuji na potkana. Je to jediné místo na našem pozemku, kde by měl klid – mezera mezi zemí a dnem dost nízka á no, aby ani kočka a ani pes… A naší štěkavci pod husník chodí poslední dobou ňufat a rádi by se dostali pod něj.
    Tak pro workoholiky – subotniku zdar

  6. vanilka said, on 23 května, 2009 at 07:50

    Též všem dobrý den,
    děkuju všem za vyjádření na téma, nejsem extrémista ani žádná spanilá bojovnice chacha, nežádala jsem od vás zapojování, zajímají mne vaše názory pro a proti a co si o tom myslíte…

    taky jím maso a nosím kožený pásek z krávy (hovězího je velký nadbytek, ničí ovzduší čpavkem, vypouští do půdy a vody hormony, lesy ustupující pastvinám….čímž nemám na mysli princeznu, ale naopak obrovská nadbytečná stáda)
    jsem rozhodně proti jakémukoliv týrání, zbytečnému maření životů pro zábavu a luxus a proti varovné nerovnováze mořské fauny, která by nám mohla být zdánlivě šumafuk

  7. Witch said, on 23 května, 2009 at 09:11

    Dobré dopoledne všem!
    Aktivity za zvířátka považuji za zcela normální krajnostní pangejt, kam nepotřebuji patřit, ale díky různým takovýmhle pangejtům se líp vymezuje zlatá střední cesta. Ony ty skupinky aktivistů často křičí na obranu něčeho, čemu moc nerozumí, ale pokud se jim dá trochu prostoru a skutečně se rozhlídnou a koukají, aby viděly, tak svoje místo mají.
    Což tvrdím i přesto, že mám, prosím pěkně, neteř, která mandelinky, obrané babičkou z brambor, odnáší cca 20m do volné přírody, aby jim nebylo ublíženo. Když jsem jí nabídla, že ji naučím ještě chytat pavouky do ruky, poněkud zezelenala 😉 Zkrátka znám trochu to převážně pozérské prostředí, ale taky pár lidí, co to myslí vážně.

  8. moznaprijdeijxd said, on 23 května, 2009 at 09:54

    Děkuji vám všem za pozornost s přáním a Jura to částečně tlumočil i za mne, mnohem raději vítám přirozenější vztahy, které vyplývaly z dřívějšího soužití lidí se zvířaty na venkově. Asi nepůsobily tak bombasticky, ale připadaly mi mnohem skutečnější.

  9. vanilka said, on 23 května, 2009 at 10:53

    nechtěla jsem působit bombasticky ani vykřikovat
    mějte fajnovej víkend 🙂

  10. moznaprijdeijxd said, on 23 května, 2009 at 11:40

    To rozhodně netvrdím, měl jsem na mysli údajné celebrity a missky, které se s animozní hladovostí zviditelní při podobných kampaní…

  11. von Rammstein said, on 23 května, 2009 at 13:02

    Vlado, přidávám se s gratulací!
    Připít Vám fčíl nemožu, bo mám večer koncertík, ale po něm Vám pokynu kvalitní hruškovicou 🙂

  12. Pivoš said, on 23 května, 2009 at 14:31

    Sice jsem Tyrana v kalendáři nenašel 😀 , ale taktéž přeji fše nej, milý Vlado, hlavně hooodně inspirace, abychom si ještě pořádně početli (takže je to vlastně přání pro nás všecky) !
    Zatím se mějte, už jsem se vzpamatoval z těch bramboráků, co byly k obědu a jdu něco dělat na zahradu. Starší dítě odjelo ráno na školu v přírodě, takže je tu hned o 50% větší klid 🙂

  13. moznaprijdeijxd said, on 23 května, 2009 at 16:31

    😀 Zlomte vaz, von Rammstein!
    Pivoušku, děti se musí furt hladit s citem, aby se nám dočista nevyhladily! 🙂 Jo, jo neviňátka! A dík.

  14. von Rammstein said, on 23 května, 2009 at 16:42

    Dík! 🙂

  15. IvanaM said, on 23 května, 2009 at 23:00

    zajimalo by me, na co hrajete, vR? 😉 Predpokladam, ze to neni jen nekomu na nervy 🙂 pardon, ale to hrozne lakalo to rict takhle 😛

  16. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 09:31

    Nikolivěk, pěstím si už dvě desítky let vlastní repertoár 🙂

  17. vanilka said, on 24 května, 2009 at 10:49

    dobrý den,
    cítím váš odpor…a rozumím, beru to na vědomí 🙂
    je dobré občas vrátit téma, v žádném případě jsem neměla na mysli posílání peněz někam do pryč, na to máte dostatek svého rozumu a neměla jsem ani v úmyslu jakýkolkiv atak na vaše city
    má chyba, měla jsem k tomu hodit nějaký text, jenže tohle téma je hodně a hluboké široké na to, aby se dalo jakkoliv vůbec vyjádřit stručněji…
    kladu si otázky, kde začíná míra a kde končí..

    třeba slovo škůdce, zvíře se přece chová instinktivně, ani nemůžeme např. slimákovi dát na zahradu výstražnou ceduli, sem nesmíš a tohle zelí nežer!

    za jakou cenu nakonec skončíme sádrovýma čápama trůnícíma v krasopisných oplocených zahrádkách…

    nekladu si je proto, že mi to někdo něco náhodně poslal mailem, neposlal, tohle téma na mne doléhá neustále, opuštěnýma zvířatama v útulcích počínaje a mořem, které je můj kamarád, konče…

  18. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 11:00

    Řešení, vanilko?

  19. 747 said, on 24 května, 2009 at 11:10

    Prohlašuji, že v rámci svých možností se snažím jak to jde. Pečuji o zvířata, která se rozhodla se mnou žít, kdykoliv nakrmím sousedova hladového psa, zastanu se každého psa před jeho „stupidně jednajícím“ majitelem, všichni toulaví psi, kteří na mne narazili při návštěvě primitivního Rumunska, ode mne dostali hrst granulí, neposílám peníze ididotům z Člověka v tísni ani FOD, ale psím a koňským útulkům, na zahradě uhýbáme „našim“ ještěrkám i veverekám, šneky přenáším od jahod a bazalky do stinné trávy, zpěvným ptákům jsme instalovali 3 budky a celou zimu jim sypali hojně do krmítka, respektujeme jejich hnízdění na domě a podespisuji všechny možné petice pro zlepšení podmínek života zvířat. Berete mne na milost?

  20. Witch said, on 24 května, 2009 at 11:22

    Vanilko, ono je toho moc, co se člověku dostane do schránky a na chvíli nebo nadlouho ho chytí. Klasika jsou tulení mláďata, ta dostávám do schránky tak dvakrát do roka. A samozřejmě to obráží lidi, co jsou citliví a tak bych občas tvůrce nakopala někam, protožetřeba jedna z nejlaskavějších bytostí, co znám, z toho má dlouhé depky a div nepláče bezmocí. Ačkoliv by se rozkrájela a je schopna dopřát útočiště kdejaké chromé potvůrce chlupaté i lidské (v přeneseném slova smyslu) a štve se a na sebe kašle. Ochránce by potřebovala ona sama.
    No nic. Jediná možnost, co s tímhle vším udělat, je podle mne, začít u sebe. Nanejvýš si sám položit otázku, jestli jáí se chovám nějak slušně k té drobotině, co mne obklopuje. Ano, mravence v kanclu likviduju, ale rychle a nožičky neškubu ani mouchám. Myši likviduju běz mučení, to je v docela regulérním boji, na mém území. Co k nám přijde většího, to neodháním, i když z projevené důvěry nemusím být nadšená.
    Například konipas terorista už pyšně chodí pouštět guáno na čerstvě položený chodník. Ale zase mám o něj starost, protože jestli ty jeho dvě samičky teprve mají vajíčka, hrozí jim průšvih – po letech se tu ozývá kukačka. Když už je míň strak, přišlo zase tohle nadělení – ale to je život.
    Taky nějaká kočka k nám zabíhá a škádlí psinu tak, že je rozhrabaný dvůr a roztrhaná plachta na autě. O mužskou faunu taky pečuju jakžtakž chvalitebně, neb mám na paměti, že jde o ohrožený druh. Včera to už zase psali v Novinkách, tak na tom něco bude 🙂 😉 😛
    Takže, co mne se týče, dolaďuju, vylaďuju, ale šílet nešílím. A pokud takhle jede každý hezky u sebe, ten svět, podle mne , naději má. Větší, než z pouhého dojetí nad obrázky a huráakcemi. Zároveň je správné občas vědět, že to jinde není zcela košer.

  21. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 12:16

    Mně sídlili v poštovní schránce rorejsi 🙂
    Taky jsem počkal, až se ty minivajíčka zúročí a pošťačka mi spisovně házela lejstra na práh 🙂

  22. IvanaM said, on 24 května, 2009 at 12:24

    vR – kdyz Vas tak vidim, malem bych zapomnela – ty “Otavskyho“ fotky mi docela vyrazily dech. Ohromny. Zvlaste to tema. Pozorovat mraky me bavilo odjakziva. A videt v tom ruzny utvary ci postavy, apod. Nebo obliceje. Kdysi nas to ucila jedna ucitelka, kdyz jsem ve 2.tride zacala s turistakem jezdit ruzne po prirode. V lete jsme si lehli nekde do travy, cela skupina decek, a tak ruzne jsme si vymysleli, co vidime v mracich atd. VO to asi neprijme, ale ja jsem mela patrne stesti – i za komancu jsem narazila mezi uciteli na normalni, ba primo bajecne lidi. I zensky 🙂 Rozhodne to nebyly nejaky klimakteriem postizeny nerudny soudruzky. Prave naopak, rekla bych, ze mnoha dnesni mlada uca je mnohem protivnejsi nez byly ony. Ty moje mely decka rady a chovaly se k nam jako spravne maminy a ucily nas docela zajimavy veci. Predevsim na 1.stupni ZDS. Zpet k tem fotkam – opravdu skvely. Poslete tam zdejsi hejno, to se jim bude libit. Co ten barak v Doma? To je ta siberie kde prebyvate? Ale nemusite odpovidat, pokud nechcete 😉

  23. 747 said, on 24 května, 2009 at 12:26

    Nám se teď zahnízdili mrňaví ptáci (zatím nevíc co to přesně je) ve větráku od toalety. Zveční není dodělaná na fasádě krycí mřížka. Totálně zašprajcovali vrtuli -tak prostě nezapínáme větrák a otvíráme okno… 😛

  24. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 12:30

    Otavský je pašák, že jo? 🙂
    Jaký doma máte na mysli? Jsem nějakej mimonaut 😦

  25. IvanaM said, on 24 května, 2009 at 12:31

    je a ti ptaci jeste zijou? 😉 😛

  26. 747 said, on 24 května, 2009 at 12:37

    Proč by nežili? Vevnitř v rouře jsou mladí a rodičové tam lítají intensívo s krmením. Vždycky sednou poblíž, ujistí se, že je bezpečno a frnk -už jsou ve větráku. Za chvilinku sedí na kraji roury, čučí ven… a frrrrnk, už letí pro dalšího hmyzáka mladým do zobáka. 😛

  27. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 12:41

    A kdybyste ten větrák zákeřně pustil, máte španělský fógly, rovnou oškubaný. Jen pánvičku nahřát 🙂

  28. 747 said, on 24 května, 2009 at 12:45

    A to asi ne, než jsme to zjistili, tak jsme to pouštěli a fógli akorát remcali. Pak si řekli, že nás mají plný zobák a vrtuli zašprajcovali tak, že je lepší to nepouštět -možná by se už ani neroztočila. Tož my počkáme až mladí vyhnízdí. Nema problema. Jdu to zkusit nafotit. 😀

  29. IvanaM said, on 24 května, 2009 at 12:52

    vR – 😛 😛 😛 Malem jsem se udusila jablem. Vy jste taky komik 😛

    747 – jejda, ze je nekdo krmi nepochybuju, myslela jsem to ponekud jinak…jak to jen kulantne rici, abych Vas neurazila. Vsak vite, ja jsu nekdy jak slon v porcelanu…no tak tedy – ze jako neomdleli ci primo nezakalili z vyparu, tak rikajic….ci-li z puchny 🙂

    ti spanelsti fogli me dostali :-P…a jsou pekne odolni, sprajcli vrtuli, no ne, co si to ta priroda vsecko dovoluje 😛

  30. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 12:55

    I´m sorry 🙂 To byla jen taková náhlá asociace 🙂 vanilka mě musí nenávidět 😀

  31. IvanaM said, on 24 května, 2009 at 13:00

    ale Vannilka to rozchodi a ja jsem se aspon konecne probudila 🙂 To je for jak prase, 🙂 zakerne pustenej vetrak a spanelsti fogli 🙂 Ovsem 747 Vam sekundoval bajecne. Vy mate vubec bezva napady, ten Boris Otavsky je taky vec 😛

  32. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 13:04

    Mně to zas tak úžasný nepřijde 😀

  33. 747 said, on 24 května, 2009 at 14:17

    Ivano, z dobrého jídla žádná plynová nebezpečí nehrozí! Uvidím jestli se nějaká fotka vydaří, jak tam kouknu, tak mlaďoši -děsně mrňaví- hned skrčí hlavu mezi roští a ani nepípnou… 😀

  34. von Rammstein said, on 24 května, 2009 at 17:58

    Vždyť říkám- pusťte větrák. Už neskrčí 😀

  35. 747 said, on 24 května, 2009 at 23:19

    Saďoure! 😛 Vím, že fógly moc nemusíte, ale až takhle?!?! 😀
    A to ještě doma čelím taky nápadům jako, že co kdybychom tam teď dali tu mřížku…. 😀 Kdepak, nic takového. Budu ty ptáčky mrňavý bránit třeba vlasntím tělem proti všem saďourským nápadům! 😀 A taky už se mi v hlavě líhne příspěvek -esli vyjdou dobře fotky… se pak třeba potěší některé duše nesaďourské! 😀 😀

  36. Pivoš said, on 24 května, 2009 at 23:26

    Já se rozhodně potěším ! Páč jsem duše veskrze NEsaďourská 😀
    Lidičky, v Práglu je kráásně teplo, teď jsem byl s Bobinou venku, hvězdné nebe (skoro přebité pouličním osvětlením) nad námi a málem jsme zakopli o ježourka. Teda Bobina si ho asi nevšimla, důchodkyně zpomalená. Doufám že ten potvor nepoleze na silnici.

  37. vanilka said, on 25 května, 2009 at 08:36

    dobré ráno,
    jéje éro, na jakou milost, beru Vás přece dycinky!, tím milejší mi je, že jste mne zdá se nepodezříval z „bardotovko-klimakterických záchvatů o spáse světové fauny“ a nereagoval podrážděně, děkuju 😉

    no právě vR, konečné řešení jako v tom větráku :-)) neexistuje,
    jen nepopulární mravenčí pachtění, co není nikde vidět
    hele, je to pořád o lidech, co je za jejich plotem je stále dvakrát nezajímá, a vlastní český „dvoreček“ už vůbec ne

    witch, opravdu moc ráda čtu, ale ne všechno, letáky např. nikdy :-)))
    je mi líto té Vaší milé bytosti, ale nechtěla jsem mluvit o extrémech, ty patří odborníkům, řekla bych…
    jo přesně, začít u sebe, jenže to není vůbec jednoduché, nejsme k tomu vychovaní, nevychováváme k tomu ani naše děti a jsme naprostí ignoranti, však ono to nějak dopadne a my tady nebudem…
    podle toho, když se kouknem blíž, naše země i vypadá
    když se někde potápíte v moři, i ten nejchudčí nejprimitivnější domorodec, který ani neumí číst přirozeně chápe a brání korály a jeho obyvatele vlastním tělem, hlídá jako ostříž a jakoby by byly jeho vlastní, nejsou, jsou státní či mezinárodní…chra’nbůh když se ale byt nedopatřením jen dotknete, nebo jinak neposlechnete domluvené, hned zvedají prst a ukazují ne ne, to nesmíš, nebo půjdeš a bez pardonu! z kola ven (takové situace jsem zažila téměř výlučně s Čechama), jsou jako ostříži
    A co dělámy my? I kdyby bylo zákonů dvakrát tolik, na nás žádný neplatí, i z našeho přirozeného cítění mizí povinnost k přírodě a vypadá exoticky asi jako bilý nosorožec 🙂

  38. moznaprijdeijxd said, on 25 května, 2009 at 08:43

    :))))Voňavá, obávám se, že u nás bude svobodně divoký pes zakopaný ve společensky požadovaném udatném MY a ustrašeném JÁ! :))))

  39. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 10:00

    Zdravím všechny vespolek. Omluvou mé nepřítomnosti budiž nádherné počasí, které je na dědině opravdu nutno využít k jiným věcem, než vysedáváním po hospodách, byť virtuálních. 🙂 Mimo to si myslím, že jsem přez víkend pro „zvířata“ udělal daleko víc tím, když jsem se trochu potuloval s psiskem po lůkách a žleboch a rybičkám vyčistil akvárko, než kdybych tu mudroval, (byť docela rád 🙂 ), jestli zašlápnůt slimáka, zakopnůt krticu motyků, nebo zlikvidovat hnízdo sršňů, ať jsou jakkoli chránění a prý vzácní. … A trochu i k tomu týrání… Když jsme kuli koně, některým se to zrovna moc nelíbilo. No a když máte na stehně zadní nohu a na hrbě několikametrákové hovado, kterému se to přestane líbit zrovna když mu trčíja z kopyta nezahnuté hřebíky, zvané „podkovjáky“, kterýma vám može rozpárat nejenom stehno, a nenechá toho ani po první, lehké domluvě bičem, věřte že pochopíte kováře, který ho párkrát přetáhne rašplů přez žebra a když ani to nepomože, přišla na řadu „fajka“. Je to smyčka na kolíku, která se přetáhne koníkovi přes ten nádherně sametový nos, otočením kolíku se přitáhne do takového „brnbolca“ nalitého krví,(koňskou, samozřejmě) a podle povahy koníka se buď přitahuje, nebo povolí. Nevěřili byste, že ač mají koně oči nabok hlavy, nevidí nic jiného, než ten svůj nosík a většinou zapomenou na okolí. Kdysi jsem ve skanzenu v Rožnově položil průvodkyni pár záludných otázek, z nichž jedna směřovala i na význam použití této smyčky, která byla součástí expozice kovárny. Protože to nevěděla, popsal jsem uvedenou scénu i trochu barvitěji a mnohé slabší nátury znechuceně opouštěly lehce pobledlé kovárnu a častovaly mne pohledy, jak gdybych jim zabíl tatu řetazem. 🙂 A to jsem si ještě nechal pro sebe, že kovář si musel dávat pozor, protože koník při tom většinou vypustil všecko, co měl do té doby v bachoroch, bylo to sakramentsky řídké a vonělo to nevábně. 🙂 Také vzpomínám, jak jsme vždycky nechali označit myslivcama bažantí hnízda, než jsme jeli séct ze žačků trávu. Hnízda se pak chodila obsékat kosou, zároveň se stromy. Muselo se kolem nich nechat trochu víc trávy. Výhodu koňského potahu bylo, že koně slépku a třeba i srnky, vyplašily a šly před žačků, ne tak jak teď, kdy mnohdy jede lišta vpředu. Ale pokud některé hnízdo označení uniklo a tráva na něm se posekla, tak jsme měli „škvařeninu“ z bažantích vajec. Protože dravci tato hnízda, nekrytá travou, vždy neomylně našli. Stejně tak mne može nasrat, když „pražáci“ a různí Orálci začnou vykřikovat, že vlk a medvěd do Beskyd patří, protože tam žili odjakživa… Ale jinak je jasné, že člověk je součástí přírody a podle toho by se k ní měl chovat. A specielně pro vR – pamatujte, že byť se tomu v tomto horku ani nechce věřit, určitě po létu a podzimu přijde zima. Tak při tom „brnkání“ pozpěvování a hledění do nebe, myslete na dřevo. Ať Vám aspoň přez léto trochu proschne, když už to nemáte ty dva roky, jak má byt. U nás ví aj v hospodě každý, že „děckama nezatopíš“ ! My jsme s ogarama v sobotu nařezali a složili dalších asi dvanáct metrů… 😉

  40. vanilka said, on 25 května, 2009 at 10:42

    Juro, Vy jste číslo :-D, teď jste mi to nandal, jak se patří! :-))))
    nebojte, makám na zahradě jako za mzdu, včera jsem dolovala ze země jakési psí víno, nemám takovou sílu a vypadalo to, jako když hrabu odjištěnou minu, nakonec jsem tu „řepu“, špinavá jako horník, vyhrabala :-)))

  41. moznaprijdeijxd said, on 25 května, 2009 at 10:56

    Možná se to bude někomu zdát divné, ale obávám se, :)))) že by se našla spousta mnohem větších i zažranějších nevzdělaných znalců, než byli třeba chválihodní bratři Čapkové, kteří se taky vyznali a uměli o tom moc hezky psát. Ó, jak společensky nespravedlivý fakt!!! :))))

  42. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 11:31

    Ale přiznám, že došlo i na tu „nevirtuální“ hospodu. V neděli odpoledne se u nás hrál fotbal. Mančaft z blízké dědiny, který je v tabulce první, takoví trochu „slušovičtí pohrobci“. Jak každý znalec fotbalu ví, mančaft, který chce postoupit, musí sem tam požádat o pomoc nejenom pána Boha, ale nejlépe i rozhodčího. 🙂 No a protože to bylo derby, docela vyhecované, při povzbuzování,(přiznám, že i nespisovné slůvko, které ucho estétovo jistě nepotěšilo mi občas uniklo), člověku vyschne v krku a taková chlazená jedenáctečka Kozel není špatná. Sedávám u stolu vždycky se „strýcem“, který má víc jak pětaosmdesát, jeho ogarama, kteří jsou starší než já a pár dalšíma kamošama. Nechám je vždycky vycukat, když se začne „porůčat dokola“ po malých, že v hospodě a dnes nebudu, a poslední kolo poručím a dám si jednu s něma. Ale to se musím hned zvednout a mazat, protože by to špatně dopadlo. 🙂 Zvlášť, když cestou domů sedí sousedi na schodoch aj s „mojů“ a sůsed už utěká pro vychlazenů dvanáctku, kterou při své spořivosti, kupuje jenom kvůli mně. No a tak ťápeme furt dokola, vzpomínáme třeba, jak mu na apríla posbíraly naše děcka z jezírka sádrové čápy a kačeny a napsali mu dopis, že vzhledem k výskytu ptačí chřipky museli být volně žijící ptáci utraceni a spáleni v kafilérce. Ten šel najisto, vzbudil mobilem sůseda odnaproti, který dospával po „noční“ a vynadál mu ať si nedělá prdel, protože to byly „srdeční“ sádrové dárky k významnému životnímu jubileu, jináč že volá policajty. Ten ho poslal přátelsky do řiti, otočil se na druhý bok a vyspával dál. Druhou noc mu to tam děcka postavila před dveře s cedulkou na krku, že je nález negativní, ale ať zajistí ptactvo sítí. Ale i tak Jurovi mladšímu dva roky ani neodpověděl na potdrav. No a potom doma spálím venku v krbu pár klocků, dám si ještě jedno a idu spat. A včíl, místo práce, bych ťápál a čas, povinnosti a peníze utěkajů… Tož opatrujte se. Zase někdy… 🙂

  43. Witch said, on 25 května, 2009 at 11:58

    Juro sedláku, dík za příchod a vyprávění! Moc jsem se pobavila 🙂
    Ten koník mi připomněl rodičku, kterou pěkně roznesly sestry. Co si to dovoluje, že to je hrozné a tak. My maminy jsme se smály a bavily – co taky lepšího?
    Ona to byla mohutná mladá paní, těhotenství ji ještě oplácalo, takže hodně přes metrák. Navíc byla nějak starosvětsky vedená, kromě muže na ni prý v životě chlap nesáhnul, tak poněkud vyváděla, že má mít pana doktora.
    Byla s tím nespokojená, jenže byl rok 1985 a na tohle se absolutně nebral ohled. Jak ji braly bolesti, tak byla vždycky překvapená (fakt nepoučená a mezi skřípěním zubů personálu nezbyl čas na vysvětlování, pouze na kritiku), dokonce doktora kopla. Což nebylo tak docela od věci, my si to žádná netroufla 😉 Nakonec se tak nějak vyvlíkla z té rodicí kozy, doktor rodil s její nožkou jako kláda za krkem, ale výsledkem bylo mimčo jako buk, skoro čtyři kila. Zvukový doprovod taky stál za to, věděl o ní celý barák, ale proč ne? Tolik šoků najednou a citlivost aby se svíčkou v poledne hledal.

  44. 747 said, on 25 května, 2009 at 11:59

    Hele, Sedláku, Vy sídlíte někde u Všeminy?? 😀

  45. vanilka said, on 25 května, 2009 at 12:26

    Jura + witch
    proboha nechte toho děcka, nebo mi prdne břuch auvajs 😀
    musim do krámu a lidi se mě budou ptat co je vám pani?
    …bude se mi blbě vysvětlovat, že mi nikdo neumřel 😀

  46. vanilka said, on 25 května, 2009 at 12:32

    Juro, já Vás nemůžu ani znova číst s těma čápama, ta moje představivost, já Vám snad chcípnu, nohy stáčím do vrtule abych se nepoto…to se nedá vydržet :-D))))))))

  47. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 12:33

    Ne, 747. Bydlím v Lužkovicích, je to teď součást Zlína, vesnička neco přes dvě sta čísel, hned vedle Želechovic. Ale máme tady už docela vyhlášenou „cyklohospůdku“ na krásném hřišti. A hrála u nás Podkopná Lhota. Vzhledem k tomu, že hraju od deseti roků fotbal a mimo to jsem hodně jezdil na kole, všechny ty okolní dědiny mám projeté nejenom po cestách. Takže Všeminu znám slušně. Dědina dlůhá jak týdeň před výplatů,se říkalo. Nehráli nikdy víc, než třetí třídu, tuším. Součást Čubova „impéria“. Velký hotel, menší přehrada, tenisové kurty a přez kopec skutečné Valašsko – Liptál a Jasenná. My teď hrajem I.A tř. Teda kluci, já už jenom na žízeň, vždycky v pondělí, nebo občas nějaký ten turnaj starých pánů, ale i tam už je většina borců minimálně o dest roků mladších. Čas nezastavíš, že ááno… 🙂

  48. oldwomen said, on 25 května, 2009 at 12:45

    Ale ráááááda bych čas alespoň zpomalila………. chjo
    Witch. dobrá příhodička. Pobavila u oběda. Monitor oprskala vaječinou

  49. 747 said, on 25 května, 2009 at 13:08

    Jejda, my byli na Pančavě. Ste byl fakt za rohem… 😀

  50. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 13:18

    Myslíte hospodu Pančavu na Příluku, 747?

  51. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 13:20

    Witch, možná bylo dobře, že pan dochtor nevěděl nic o „fajce“. I když, možná mohla stačit aj tá rašpla… 🙂

  52. Witch said, on 25 května, 2009 at 13:32

    Čerstvě mám další, z jiného soudku. Připomněli jste se mi tím svým klasickým způsobem života.
    Paní si objednala nákup, nutně bílý jogurt – a dostala jediný dnes sehnatelný, activii. Koukala na to a hned začala:
    „No tohle já nechci. To je takové, že mi z teho už jednou bylo zle. To já jíst nemožu, takové potvory v tom aby mi běhaly pak po břiše. To ať si jedí v televizi, já chci pořádný jogurt! Copak tohle možu dať do bramborového saláta? Divím se, že z teho nezkrachujou, to je ako jedovaté… Jednou jsem to měla a tři dny jsem z teho ležala! Fuj. “
    Ale už věděla, že to někomu nabídne, kdo sní takové ty hloupé reklamní věci a ještě je spokojený 😉 Tím jsem se potom pobavila taky 🙂
    Uff, snad jsem tu výslovnost jakž takž zachytla 🙂

  53. Witch said, on 25 května, 2009 at 13:35

    Jo, sedláku, tenhle doktor nebýval v nejlepší vědomostní kondici ani u svého řemesla, ale věřím, že jinak by s chutí leccos takového vyzkoušel, aby mu ženské při porodu nepřekážely 😉

  54. 747 said, on 25 května, 2009 at 15:03

    Ne přímo, Sedláku, i když tu taky znám, spíš tak nějak tu čtvrť Pančava-Příluk. 😛

  55. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 15:14

    No tož vidíte, 747. Doufám, že jste také navštívil hospodu U Johana, kde mají opravdu výborné grilované kolena, nebo sklep U Tomáše, který je o ulici výše. Jinak ta hospoda Pančava je pěkná paluša a za návštěvu moc nestojí. Takže příště na kole, Sportclub na hřišti v Lužkovicích a potom se uvidí… 🙂 Mějte se. Ty fotečky s koťackem a psiskem jsou opravdu povedené. My se poslední dobou moc nasmáli, jak si vyhraje naše Nera, NO, se sousedovým srnčím ratlíkem, což je takový mikrodobrman.

  56. von Rammstein said, on 25 května, 2009 at 15:47

    Jura: Já vím. Ale co nevím je, kde v zimě budu. Fakt je, že nemám ani třísku.

  57. vanilka said, on 25 května, 2009 at 16:25

    asi bych to leknutím rychle rozchodila, witch, rodíc a vidouc v porodnici podobného popisu, otočila bych se na patě a hodila s děckem prozatím marod, ono už je jedno jestli 9 nebo 10 měsíců že 😀

    musím mrknut na mapu, vyvolal jste Juro vzpomínky, kdysi o víkendu jsem tam někde hned u Zlína dodělávala „řidičák“ pod vodu, to už dneska těžko někdo uvěří, že až na Moravě, tedy jen testovou část
    nebývalo to jak dneska, kdy zajdou někam do kšeftu, tam kofr mladé zobáčisko něco nadiktuje do tužky a šup, za týden jedou do exotu, nebo to koupí rovnou na pláži a obě strany se tváří, že umí anglicky…
    kdepak, museli jsme tehdy vědět i kde má makrela volant, o čemž zase nemají dnešní rychlokvašky šajn a proto jsou většinou bez respektu a nápadně často potkávají anděle…
    byla jsem tehdy jediná mezi chlapama, u ženských to nebývalo obvyklé, takže jsem to měla dobrý, dávali uznale opisovat a hlavně byla sranda, spali jsme v nějakém mimózním penzionku v lese, kde vlci vyli na dobrou a víly věnce vyly (snad to mám dobře :-)))
    …a bylo tam fakticky úžasně!

  58. vanilka said, on 25 května, 2009 at 16:27

    nevíte kde budete vR? co se děje?

  59. von Rammstein said, on 25 května, 2009 at 17:40

    Snažím se prodat chatrč a přestěhovat se na nějaké klidnější a uživatelsky příjemnější místo.

  60. Witch said, on 25 května, 2009 at 18:03

    Vannilko, víte, že jsem asi jediná baba, která šla z porodnice na revers, po termínu, ale neporodivší? vážně. Zatsavili mi porod, tak jsem řekla, že tam nechci být. Argumentovali, že mi nepomohla provokačka, tak jsem oipáčila, že skoro všechna vytekla mimo- což byla pravda… Za socíku to bylo a za trest mne úplně vyhodili z odddělení a nechali převlíkat ve sklepě za křídlem dveří skladu. Kolem chodili údržbáři a tou širokou škvírou u pantů mohli vidět leccos, ani židle tam nebyla, a když jsem kolísala na té jedné noze, baby se dobře bavily… Proto je můj prostředníček Chod 😉

  61. vanilka said, on 25 května, 2009 at 18:09

    tak držím všecky pěstě!…a nechcete počkat? nic moc se zatím nehýbe, je doba na nákup, s prodejem to budete mít asi horší
    co je vlastně pro Vás klidnější a příjemnější místo?

  62. vanilka said, on 25 května, 2009 at 18:17

    uf 😦
    podobné jsem zažila u prvního, jen jsem oproti Vám neutekla, neměla jsem kam, připadala jsem si jako středověká čarodějnice
    po těchto zkušenostech jsem raději podplatila „normálního“ porodníka…

  63. von Rammstein said, on 25 května, 2009 at 18:22

    Místo, kde nejsou žádný lidi, ale fungujou základní věci (tím myslím elektřinu, vodu, etc…)

  64. Witch said, on 25 května, 2009 at 18:43

    Zdá se mi to nebo se Fenomén obrodil, zmutoval a funguje jako věrozvěstka Jitka Zlín? Juro, co to tam máte za povětří? Nedošlo ráno k nějaké anomálii? Cosi takového dřív psávalo nevýrazněji, se mi zdá…

  65. von Rammstein said, on 25 května, 2009 at 18:53

    Taky mě to napadlo 🙂 Ale zatím se to drží docela zpátky, jestli je to ono 🙂

  66. Jura, sedlák said, on 25 května, 2009 at 22:50

    Nemyslím. Jitka zlín je kráva, která se na RX vyskytuje a celému Zlínu dělá ostudu už hezky dlouho.

  67. IvanaM said, on 25 května, 2009 at 23:12

    Juro – priznavam, ze uz nemam odvahu to napsat primo na RX abych se zase nestala tercem vsech moznych pokriku, krome obvyklych sprostaku by zase meli jini duvod me skryte nazyvat zumpou,atd., jak jsem videla v jedne starsi debate o sportu. Ted minule se me tam kdosi snazil presvedcit, ze delam jen na part time, dostavam tu working tax credit – neco jako vraceni dane – ktery mi staci akorat tak na vraceni se dom a nemam ani vlastni byt, vzdyt my cesi tu prece zijeme po deseti v jednom dome aby se usetrilo a nedelame nic lepsiho nez ze mejeme nadobi. Takze tam radeji nic. Radeji sem. Za tu Bartosovou mate u me flasku te slkotske. Mel jste pravdu a rekl jste to za me. Je to p…. jak zvon a jinak se to neda rict. Ze je ze Zlina by me ale vadilo mnohem min nez to, ze takovych silenych krav a volu je u nas jiste daleko vic. To me opravdu desi. A pujdou k volbam….

  68. Sendyman said, on 26 května, 2009 at 01:05

    Ivano!!!!
    Nic na tom, že jsem se právě navrátil ze šárecké hospody, kam mě zatáhl Filip (ale žebra byla dobrá), nic na tom, že je pozdní hodina a že i sám Tyrannosaurus Ondysus Rex se již mnohokrát prohřešil:
    V základní preambuli tohoto blogu je psáno (a tak je to i dáno), že zde ani slovo o polyťyce! Nechte si ty volby pro BBC, jo? 🙂
    Tady má bejt P.O.H.O.D.A. ! Já to chápu tak, že spolu se tu můžem povadit kdykoliv a o čemkoliv, v rámci slušnosti. Tak proč sem tahat cizí voly?
    Já teď budu (alespoň doufám) 3 dny mimo, tak snad vychladnete, než mi tuto připomínku náležitě osladíte… Sakra – a jsme zase u polyťyky! 😀 😀 😀

  69. IvanaM said, on 26 května, 2009 at 07:55

    vlezte mi na zada sendy….

  70. Sendyman said, on 26 května, 2009 at 08:08

    Hmmm, tak to by mě opravdu zajímalo, co jsem Vám provedl, že takhle zhurta.
    Že by se Vás tak dotklo, že jsem odmítl pokračovat v konverzaci o instalaci IrfanView a formátování fotek po třetí hodině ráno, protože jsem vstával do práce?
    No totok…

  71. vanilka said, on 26 května, 2009 at 08:28

    Dobré ráno,
    sendy, vám vadí, když si přátelé či jinak milí lidé odskočí sem do diskuze důvěrněji ulevit a „zazpívat“ jako švec do vedlejšího království?, mě naopak
    tyran je Tolerance sama a stále mu kvete jako jarní strom, zaplať mu bůh za to alespoň jednou!
    všimněte si, že všichni našli míru a žádný s tím neměl nikdy potíže, ani Iva ne, takže tady J.E. pohoda, teda až z těch zad slezete 😉 😀

  72. Sendyman said, on 26 května, 2009 at 08:42

    No, nevadí!
    Já jen, že jsem byl právě Ivankou „umravňován“ 🙂 mnohokrát, tak jsem si dovolil, jsa po návratu z procházky s Filipem, v předvečer jeho svátku, dobře naladěn, na oplátku přátelský štulec. Ostatně, jako by se na nás té politiky právě před volbami nevalilo ze všech stran i tak až dost…
    A jsa dobře naladěn i po probuzení, byl jsem překvapen nevraživou reakcí.
    Jdu se stydět, neb ze zad nemohu slézt. Je to vysoko a Ivanka odmítá ohnout hřbet… 🙂

  73. oldwomen said, on 26 května, 2009 at 09:33

    Tak seskočte. Tím ničí ego neutrpí.
    Leda by se Vám tam líbilo. Ale to už s feminizací chlapstva přeháníte. Na hřbetě se přece vždycky držela a nechávala nosit jen a pouze Káča. Že to byla záda čertí, vem ďas.

  74. Sendyman said, on 26 května, 2009 at 09:51

    Zapomněla jste na Lancelota a Dona Quijota? 🙂 🙂 🙂

  75. IvanaM said, on 26 května, 2009 at 23:35

    Sendy – uz si zase hledate nepritele tam kde neni? Nevysilujte….a za1.vetsinou umravnujete Vy mne – za nicky, za to, ze rikam o svem domovu v Britanii “u nas doma“ atd. Jen si vzpomente, jak dlouho Vam trvalo, nez jste – mozna, stale si tim nejsem jista – pochopil, ze tim, ze kritizuju, co mame doma spatne se na nase lidi nevytahuju z pozice nekoho, kdo zije nekde jinde a nedelam ze seba kravu. Konkretne v tomhle mate vuci me za sebou hoooodne dlouhou historii…..2. Ze jste to ted myslel ze srandy me nenapadlo, znelo to opravdove. 3.pripomnel jste mi tim ty kreteny co se do me trefovali na RX tak se reakci nedivte. 4.je mi 48, zatim jsem svepravna, mam volebni pravo – doufam, ze za nedlouho i “u me doma v B.“ – nepomocuji se a platim poctive dane – dosti vysoke – takze si troufnu rici, ze jsem splnila vsecky nalezitosti k tomu, abych si smela psat a rikat co se mi chce. 5.jestli se Vam to nelibi tak je mi to lito ale pravdu rict, je mi to uplne jedno. 6.politika je mi jinak u riti ale obcas sem s ni chodi sam velky admin a v tom pripade se prece reklo, ze je to UMENI, toz co se certite na me. 7.nechtela sem mluvit o politice, jen jsem vyuzila toho, ze zminene tema – blbka ze Zlina – tu uz prede mnou nakousl vR. 8.Netesi me, ze sedlak nekomu rekl tak sproste a jeste k tomu zene, na druhe strane, lidi jako ona jsou nebezpecni. Jednoho dne svymi pomylenymi hlasy, (volebnimi) dokazi to, ze vrati komance a podobny ksindl zpet do lavic nejen poslaneckych, ale i ministerskych a to me stve a neumim se s tim smirit. Ktery cislo je ted? jo tak asi 9.tak jestli se mnou nechcete dal mluvit, tak nest. OK, a bye bye…..PS:to, ze jsme onehda nad ranem nedodelali ten Irfan me teda rozhodne nemrzi. zblaznil jste se nebo co??? Jen trosicku me mrzelo, ze pak uz jste si nenasel cas to dopilovat, protoze ja fakt nevim co s tim mam dal delat. Ale bez obav. Netrapte se s tim jako se s tim netrapim ja. Bud poslu fotky VO jen tak, nebo se na to vykaslu a nebudu posilat nic. Vzdycky jsou dve moznosti. Treba – byt nastvanej na Sendymana, nebo nebyt? Jsem pro c.2 a je mi jedno co si myslite Vy….Mam jiny starosti a radosti k reseni nez se tu zase s nekym hadat o blbostech. Uz jsem to sem psala nekolikrat, ale kdyz jinak nedate, tak to teda jeste jednou zopakuji, spec. pro Vas – kdo me nema rad, tak at nema, taky dobre. Aspon uvolni misto jinym, kteri budou jiste jeste mnohem lepsi…jdu bucat, a fsem preju dobrou. Cagos belos silenci 😛

  76. Sendyman said, on 27 května, 2009 at 08:48

    Jak, hledám nepřítele?

    „vlezte mi na zada sendy….“

    To je Vám málo?
    A že sem taháte věci ze soukromé korespondence, Sedláka, vR (jak s tím souvisí?) je Vaše věc. A pokud bych Vám chtěl připomenout ty kretény z RX, tak bych Vás poslal do kuchyně s ušmudlanou zástěrou a k tomu mám, myslím, daleko….
    Zdá se, že toho chilskýho bylo krapet víc a spletla jste si Skype s Blogem. To nic, to se stává.
    A když už to sem taháte, zapomněla jste připodotknout, že jsem se Vám omlouval, i když nevím, za co, protože sprostá jste byla Vy. To jen pro pořádek. Omluva MNĚ nečiní problém. Zdá se ovšem, že jsem výjimka.

    Jo, a Irfan můžeme kliďánko dopilovat, to mi nečiní problém. Stačí, abyste se ozvala v křesťanštější hodinu, než posledně…. V této souvislosti nechápu, proč bych si já měl hledat čas? Já tomu vcelku rozumím a nevím, čemu ještě nerozumíte Vy. Považoval jsem za logické, že pokud je Vám ještě něco nejasné, tak se ozvete Vy. Jelikož jste se neozvala, myslel jsem, že je Vám to jasné a dál jsem to neřešil.

    No nic.
    Taky nemám čas na kraviny… 🙂

  77. IvanaM said, on 27 května, 2009 at 12:24

    JAKA SOUKROMA KORESPONDENCE? protoze absolutne nechapu, o cem mluvite? S Irfanem se tu noc VUBEC NEMUSELO ZACINAT, PSALA JSEM VAM JEN ABYCH VEDELA JAK SE MATE A PAK SE SKOCILO I NA IRFAN, MATE VUBEC PAMET? no, dal uz radsi nic. Vubec nic. Vcera jsem to napsala sem a ne na skypa protoze VY jste tu predtim jiz neco na tema Ivana napsal. Uz jsem pochopila, ze nemam sanci zrovna Vam neco vysvetlit. Myslete si co chcete.

  78. Sendyman said, on 27 května, 2009 at 12:55

    :*

  79. Pivoš said, on 27 května, 2009 at 13:48

    Klídek lidi, nekažte kráásnej den po bouřce (aspoň tady), my máme dneska 20 let od seznámení a já za chvíli jdu (jako) shánět boty (který teda potřebuju) a přitom chci ženě koupit něco mooc hezkýho. Že to jako se mnou vydržela 🙂
    Ivanko, kdo tu onehdá psal, že JENOM CHLAPI se dohadujou vo blbostech…? Né, nerejpám, teda rejpám ale naprosto dobromyslně nezáludně a se smajlíkem 😀
    Páček večer, i když mám těžké dilema: posezení se ženou u sklenky nebo finále Ligy mistrů ! Babo raď !!! (myšleno obecně)

  80. IvanaM said, on 27 května, 2009 at 14:03

    baba Vam poradi – udelejte to salamounsky – posedte u Ligy mistru se zenou a se sklenkou….to by slo ne? Vsak za tech dvacet let Vas uz jiste zna. Statecna to zena, kupte ji nejaky metal, ze to tak dlouho vydrzela.

    a me jednou kamos rikal, ze jsu tak dobra, ze musim byt asi chlap. Tak se tu hadam o blbostech naprosto chlapsky 😉

    Cele je to nedorozumeni a tak vubec a ja uz nemam chut se v tom rypat. Nejde o zivot tak nejde o nic. Jeden nepochopil druhyho a nakonec jsme se servali a vlastne neni ani proc. a ja mam pravo mit svy blby dny taky a nenechat si vse libit. Proc by mel mit pravo prasknout do stolu vzdycky jenom chlap?

    tady je taky krasny den. Dva dny bylo hnusny vedro asi 25 stupnu a dnes konecne prsi….ze bysme to odlifrovali do Brna? 🙂

    s tema botama jste me rozesmal. Minule jste mel to typicky nakupovani se zenou, kdy jste sice nesehnali sedacku ale pani si odnesla domu dva pary botku, a ted jdete pro boticky zase Vy. Nejste Vy druhym jmenem Batovi? 🙂

    taky nekam mizim, tak mozna budu zpet vecer….jestli cestou neco nepotkam 😉

  81. xyz said, on 11 prosince, 2009 at 05:44

    K foto na začátku: Hele vy chytrolíni ocituji Vám „jednu paní“, pravděpodobně podstatně inteligentnější, než jsem si domyslela z Vašich příspěvků: „Zvířata jsou na světe pro své vlastní důvody. Nebyla stvořena pro lidi o nic víc, než byli černí lidé stvořeni pro bílé nebo ženy pro muže“. Tak teď to v některých hlavičkách šrotuje, jiným ani nedošlo, že by mělo něco v hlavičce šrotovat a makat….

    • moznaprijdeijxd said, on 11 prosince, 2009 at 12:55

      Zvířata mám rád, nikdy hloupě nežvaní jako drtivá většina lidí, když si přečtou kdejakou píčovinu od údajných serebrit, a některá si dokážou ulovit i člověka, když mají hlad a snaží se přežít! 😛

      • Jura, sedlák said, on 11 prosince, 2009 at 13:49

        Mám také rád zvířata. Nejraději prasata, dobytek hovězí, ale i divočinu a drůbež. Před sežráním je ale vždy usmrcuji. Může se to zdát samozřejmé, ale až včera jsem se dozvěděl, že jednou z největších lahůdek v některých čínských kantonech je mozek z živé opičky. Té se protáhne a upevní hlava do díry ve stolní desce a po trepanaci lebky se vyjídá mozek, ze zmítající se opičky, lžičkou. Hlava se asi nezmítá., protože si nedovedu představit ten zasviněný ubrus. Píše se tam, že mnozí gurmeti z Evropy omdlívali ještě před tím, než stačili ochutnat. Předpokládám, že o svůj zážitek nechtěli přijít a nakonec se jim to, po několika pokusech jistě povedlo. Přece by za sebou nezanechávali tak velkou uhlíkovou stopu naprosto zbytečně. No a na ovčích kožešinách se odpočívá opravdu skvěle.

        • Viva said, on 11 prosince, 2009 at 14:04

          Juro, pozvete nás někdy k sobě na návštěvu? Zajímalo by mě, jaký máte stůl… 😆

        • ondys said, on 11 prosince, 2009 at 14:18

          Zdravím Tě, Juro, doufám, že Ti je už líp. Vono je to všechno vždycky jenom o nejnutnější míře a vzhledem k pokroku věřím, že časem opičku nahradí dítě, a pak se zase dostaneme k dřívějšímu! 😆 Koukni, jak mi narostly bicepsy, ateisti s konzumními oslavami Vánoc mi to dávají nechutně sežrat!

    • Jura, sedlák said, on 11 prosince, 2009 at 13:39

      Zvířata se požírají navzájem a nemusí jít vždy pouze o požírání mezidruhové. Takže zvířata byla, m.j., opravdu stvořena i k tomu, aby byla požírána jinými zvířaty, tedy i člověkem. Jen nevím, jestli vám má co a v čem šrotovat.

      • dongio said, on 11 prosince, 2009 at 13:47

        Jistě. Neboli zvířata vždy byla součástí potravniho řetězce, a to i potravního řetězce člověka. Tka to holt příroda zařídila.

  82. Sendyman said, on 11 prosince, 2009 at 18:05

    Teda, lidi… 😀 😀 😀
    Já už se k tomu vracet nechci, ale 😀 😀 😀
    Vytáhnout sem půl roku starý pohovory a ještě je zmixovat, to je ďábelskej nápad.
    Povedl se a zasmál jsem se dosytosti. Vlastně přehršel.
    Dědku, ty zmetku, chceš mě připravit o poslední zbytky života, co mám? 😀 😀 😀
    Právě jsem se tu stavil ze skoro dvoudenního tahu po jednom dílčím, ale zcela zásadním vítězství. Válka vyhraná to ještě není, ale vítězná bitva ano.
    Vožralej jsem do foroty, ale je mi fajn.
    Dokonce tak strašně fajn, že tu rád čtu i namixovaný nicky, který se zaprdly a normálně sem nechoděj.
    Je mi po nich i smutno, ale co se dá dělat…
    A teď mám ukrutný dilema:
    Mám já, kurva, zajet na Řepy a koupit si flašku (den je ještě mladý a sotva vodevřeli),
    nebo se na to vysrat a jít spát, protože mám zase velikej spánkovej deficit, protože to bylo divoký?
    A navíc: za ty prachy, no nekup to, vole Sendymane a ještě navíc můžeš cestou vokolo vomrknout, jakej je v „tvým“ bejváku cvrkot! Zdalipak maj už jolku koupenou, kupříkladu?!!!!! 😀
    😀 😀 😀


Zanechat odpověď na Sendyman Zrušit odpověď na komentář