Možná přijde i JXD

Z březnových mailů – od Lista

Posted in Aby jste se... by moznaprijdeijxd on Březen 27, 2011

Děda vzpomíná: Když jsem byl malý, dala mi maminka 20 Kčs a poslala mě do obchodu. Přinesl jsem dva chleby, dvě mléka, balíček bonbonů, čokoládu, deset vajíček, koblihu a ještě mi zůstalo na kolotoč.
Dnes už to není možné, mají tam plno těch zkurvených kamer…

V nouzi poznáš…

Má hlavu na správným místě?

Co jedna nedokáže pro pořádnej orgasmus!

Jedna odpověď

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on Březen 27, 2011 at 19:09

    😛


Zanechat Odpověď

