Možná přijde i JXD

V cele aneb zpívej kovboji, zpívej – Palosino

Posted in Příběhy robota Jiřiny by moznaprijdeijxd on Březen 29, 2011

PRJ

„Kapitáne, tvrdíte, že znáte Darta osobně?“

„Děláte si legraci? Samozřejmě, jakpak bych ho neznal. Naposledy jsme na sebe zuřivě mávali v nesmiřitelném souboji našich kosmických monster zpoza střílen, he. Jako malí zápasili světelnými meči na dvorku kousek za dómem Nejvyššího, v přilehlých uličkách, he. V keřících líčili léčky jeden na druhého kolem úzkých příjezdových cest k oprýskaným barákům na mateřské planetě, v rodném městě. Abych nepoužíval příliš dlouhé věty, jen podotýkám, že já byl většinou vítěz. Já pochytal zloděje, já byl slepá bába s ostřížím zrakem, já věřil, že svět může být dobrý a ještě lepší, bytost bytosti soudruhem. Sluneční kruh, okolo nebe, nakreslil malý kluk a podepsal v rohu. No nic, co říkáte na báječné pití a průměrnou pizzu?“

„Pizza je skvělá, ale to pití chutná jako velrybí mrdka. Tedy, dá se pít, jen mi trochu cepení tykadlo. Čím se mě snažíte omámit? Vůči alkoholu jsem imunní, různá syntetická ředidla mi chutnají více než organická, chutná mi přijde i krev lidská. Co to na mě zkoušíš, zelený kašpárku?

Omlouvám se, doktorko. Barman je jedním z mých agentů a na můj pokyn přidal do nápoje pár molekul, čehosi, nevím čeho, co jak tvrdil Nejvyšší, Vás přiměje vyzradit tajemství, které se týká jen a jen mé osoby a měl bych ho znát. Příliš nechápu, proč zrovna Vy byste měla být tím klíčem?

„Kapitáne, potřásl jste někdy Waderovi rukou, pohlédl mu do očí a prohodil pár slov, aniž jste křížili světelné meče v zápalu boje, ve víru často nesmyslných půtek, v kolotoči vášní, samolibosti, ega? Nemějte obavy, Nejvyšší se nemusel namáhat s nějakou pochybnou esencí a sám to ví, jen chtěl oddálit chvíli, kdy se dozvíte, že nejste tak úplně nesmrtelný. Konečně má pití správný říz. Prostě je to dobrý, hi, hi. Asi jako bych vypila půl litru vodky. Poslouchejte, Kapčo. Sám dobře víte, každý týden provádím profylaktické práce v celách a občas prohodím i pár slůvek s Dartem. Víte co dělal posledně?“

„Ne.“

„Seděl v houpacím křesle a podřimoval. Nohy na stole, pohasínající zbytek cigára v koutku úst neoholené hlavy, proužek dýmu stoupal ke stropu a já nevěřícně, v mírných obavách, sledovala, zdali od vajglu nevzplane jeho vous. Levá ruka nehybně visela jako kyvadlo nad jámou gravitace, v pravé třímal sklenku whisky. Celkem klišé, že? Zavřela jsem za sebou dveře, on mezi zuby procedil nevlídné, tak si nalej ještě jednu, mývale. Až teď mi došlo, že nehovoří se mnou, ale plyšovým medvědem opřeným na židli naproti. Před medvědem stála v kaluži sklenice plná po okraj a vzduch byl nasycen pachem whisky, koní a smradlavých ponožek.“

„Co mi tím chcete naznačit, doktorko. Přece je ve vězení. Přesně podle kosmického práva, norem, zvyklostí. O co Vám jde?“

„Já tím chci jenom říct, že ani vy nemáte povolení setkat se s Waderem.“

„Cože? Jste snad víc než Nejvyšší? Já jsem Kapitán! Chci za Dartem. Teď, hned, okamžitě!“

„Ne, nemůžete! Půjdeme pěkně spolu a vy se budete jen dívat přes sklo a možná, když bude Dart v dobré náladičce, opětuje úšklebkem to, co tak chcete vidět. Ale prosím, nedívejte se mu do očí příliš dlouho.“

„Nechápu proč?“

„Kapitáne, nezapomínejte na anti-vesmír. Promiňte mi ten kapesník. Wader…, Dart je Vaše druhé já. Chmhmň.“

Pozn.: Po představení v tančírně vedle „Čistého jezera“ bylo další zastávkou Fargo v Severní Dakotě. Letadlo nikdy nedoletělo.

http://www.youtube.com/watch?v=kcJPX3LE63A&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=U4TWw61_SmM&feature=related

30 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on Březen 29, 2011 at 22:12

    🙂

  2. Mimoza said, on Březen 29, 2011 at 23:41

    A mně se chce něco říct….
    Palosino vybral na youtube dědkovi k narozkám senza animovaný klip. Brouzdala jsem také po netu (zítra bude jednomu z nás sedmačtyřicet) a našla tenhle poklad. To vám musím vokázat. 😆



    A protože si oslavenec spojení s tímhle děsem nezaslouží, prozradím až zítra, o koho jde.
    Vlado, jestli se nechcete ke srajdě ještě osypat, klip si raději nepouštějte. 😆

    • Viva said, on Březen 29, 2011 at 23:58

      😆 😛 😆

      Taky jeden přidám, ale Vašemu se nevyrovná…

      Palosino, všechno nejlepší k Vašim ZÍTŘEJŠÍM narozeninám.

      • Mimoza said, on Březen 30, 2011 at 00:04

        Muhehe :-))))) ten je taky blicí.

        Já mám pro Pala schovanou nádhernou babu.

        • Viva said, on Březen 30, 2011 at 00:05

          No jo, to je sice pěkný, ale ještě mi, prosím, prozraďte, jak jste utajila klip?
          🙂

          • palosino123 said, on Březen 30, 2011 at 07:15

            Boha, Zmožek a kotlíkaři ! Uf, uf. To je maso.

            • moznaprijdeijxd said, on Březen 30, 2011 at 10:05

              :mrgreen: Trpím při poslechu stejně jako při nutnosti jednat s ouřady, kdysi dávno jedna z ženskejch, s kterou jsem tehdy sdílel lože i svou nacpanou peněženku, milovala ty dva limonádový kovbojíčky a v autě je furt pouštěla na plný koule. I při pouhý vzpomínce se okamžitě vopupínkuju! :PChudinka hadice to ale musela vždycky vodmakat, poněvadž takový kozy svět neviděl.

    • Viva said, on Březen 30, 2011 at 00:00

      Mimozo, jak to děláte, že zůstává jen odkaz? Tolik jsem se snažila a vše je prozrazeno…
      Je po překvápku 😦

      • Mimoza said, on Březen 30, 2011 at 00:12

        Na monitoru mám konkrétní písničku.
        Zamažu modře horní rámeček a mačkám CTRL + C pak šups do okýnka pro komentář a mačkám CTRL + V
        Myslím, že tomu Sendy říkal pastnout si. 🙂

        • Viva said, on Březen 30, 2011 at 00:15

          Postupovala jsem stejně a dopadlo to jinak…
          Díky 🙂

          • Mimoza said, on Březen 30, 2011 at 00:30

            Mně taky.
            Asi ztraceno v překladu. 🙂 Někde po cestě.
            Dědouška nepodezřívám, má jiné starosti.

            • moznaprijdeijxd said, on Březen 30, 2011 at 05:25

              🙂 To jo, milá Mimozo, potřebuju vyvenčit Rockyho a musím vopatrně jenom kolem baráku, abych se sám neposral. Už mne to začíná 😛 vyměšovat…

  3. Mimoza said, on Březen 30, 2011 at 00:25

    Palosino 123 na Hrad. Šílený zubař For President. Pu pu pi du. 🙂
    Všechno nejlepší ke dnešním přirozeninám, Palo.

  4. moznaprijdeijxd said, on Březen 30, 2011 at 05:26

    :))))) Všechno nejlepší k narozkám, Palosino!

    • moznaprijdeijxd said, on Březen 30, 2011 at 10:45

      Jayne Mansfield, američtí vojáci ve Vietnamu si prej lepili na skříňky její fotku.

  5. palosino123 said, on Březen 30, 2011 at 07:03

    Ježíši díky (tedy jako Vám díky), já večer unaven vodkou do postele pad. Je to tak. Už přede včírem jsem objednal nějaké chlebíčky, zákusky a já nevím co, a po 10 pozvu známé z okolí a pak budu muset jít zase chlastat. Jé. A zítra taky, jé, ale zítra už beru raději volno.

    • moznaprijdeijxd said, on Březen 30, 2011 at 10:15

      Už jsem na to přišel, proč mám tu děsnou sračku, milej Palosino, :))))) když máte Ty narozky, tak Vám to výjimečně prozradím. Můžou za to antibiotika, který jsem bral kvůli váčkům na kořenech zubů i zánětům v okolí, zničila mi střevní mikroflóru! 😛 Budu se dál připosrávat jako chytřejší, než se to srovná samospádem.

  6. Nela 117 said, on Březen 31, 2011 at 00:00

    Palosino, všechno nejlepší!

    • Nela 117 said, on Březen 31, 2011 at 00:08

      Ufff, stihla jsem to v poslední vteřině, aby to bylo ještě včera, protože kdyby to bylo až dnes, tak už by to neplatilo.
      Přeji Vám, milý Palosino, zdraví. To potřebujeme všichni.
      A k tomu ještě pár věcí navíc, o kterých si myslím, že by se Vám mohly hodit:
      řádnou (tvůrčí) potenci
      aby byla po ruce vždycky láhev s něčím, co máte rád
      aby se Vám nikdy nepřipálily žádné kedlubny 🙂
      a tak.
      🙂 🙂 🙂

      • Viva said, on Březen 31, 2011 at 00:28

        Měla jste ještě hodinu 😛
        Nastal nám ten letní čas…

        • Mimoza said, on Březen 31, 2011 at 06:22

          Páni jak já bývala vděčná za letní čas. To když jsem přijížděla půlnočním autobusem a chodívala sama potmě kolem hřbitova. Skoro vůbec jsem se nebála, bo duchové neměli ánung o posunutém čase. Začínali strašit, ale já už byla dávno v bezpečí pod peřinou. 🙂

          • moznaprijdeijxd said, on Březen 31, 2011 at 07:20

            😆 Kouzelný postřeh! Bystrý člověk se nikdy neztratí ani v 😛 zářným pokroku nejtupějších k temným zítřkům po jejich smrti…

      • palosino123 said, on Březen 31, 2011 at 08:17

        Díky. Dneska po ránu se cítím i vypadám jako vyžvejklá bambule. Bolí mě pixle, wifinu chytám u pootevřeného balkónu, tudíž je mi zima jako v ruské brožuře, aspoň že ve večerce měli ještě teplý chleba. Samozřejmě dědci lámali před vchodem do sebe lahváče, děcka se trousila do školy, prodavačka a zároveň majitelka je mimořádně fešná 30, tak jsem ji udělal tržbu 4-mi balíky žvár, plackou vodky a čajem Pigi. Tuž, tak žijem my stárnoucí alkoholici. Nějak slávistickej krasobruslař říkal v televizi, že v pátek jedou do Třince vyhrát. Tak to se směju…no, ale kdo ví…Jo, taky pozdravuju paní Witch a OW-jsem neměl čas odepsat prostřednictvím mého „bohatě“ navštěvovaného archívu.

        • Sendyman said, on Březen 31, 2011 at 23:31

          Wow!
          Palosino, tak jsem se teď dočetl, že jste měl narozky. Tož všecko nejlepčejší! 😀 😀 😀
          Co Vám poslat? Moji oblíbenci Floydi jsou provařený.
          Tak Vám pošlu něco z taktéž mojí oblíbený keltštiny – a aby to nebylo jednoduchý, tak česky a od zdejšího oblíbence! 😀

          • Sendyman said, on Březen 31, 2011 at 23:32

            • moznaprijdeijxd said, on Březen 31, 2011 at 23:47

              Nedvědi nevědi, že tůristi nemaj zbraně,
              až jednou procitnou, počíhají si někde na ně.
              Výpravě v Doubravě malý grizzly ukáže se,
              tůristé zajisté rozutíkají se po lese.

              Na pěšině zbydou po nich tranzistoráky
              a dívčí dřeváky a drahé foťáky,
              nedvědi je v městě vymění za zlaťáky,
              za ty si koupí maliny, med a slané buráky.

              Nedvědi nevědi, že tůristi nemaj zbraně,
              až jednou procitnou, počíhají si někde na ně.
              Výpravě v Doubravě malý grizzly ukáže se,
              tůristé zajisté rozutíkají se po lese.

              Nedvědi nevědi, že tůristi nemaj zbraně,
              až jednou procitnou, počíhají si někde na ně.
              Výpravě v Doubravě malý grizzly ukáže se,
              tůristé zajisté rozutíkají se po lese.

              Na pěšině zbydou po nich tranzistoráky
              a dívčí dřeváky a drahé foťáky,
              nedvědi je v městě vymění za zlaťáky,
              za ty si koupí maliny, med a slané buráky

              • Sendyman said, on Duben 2, 2011 at 20:23

                Ubožáčku, co je ti, že nemůžeš skákati?

                • moznaprijdeijxd said, on Duben 2, 2011 at 20:53

                  :))))) Kdo neskáče, není poskok!

            • palosino123 said, on Duben 1, 2011 at 07:03

              Díky, Sendy. Já po 22 většinou usínám u událostí a komentářů. Včera mi k tomu pomohla i flaška vodky. Samozřejmě mi dneska není nic moc a místo kocoviny mám nějakou depku.
              No, hlavně zdraví a vzhůru krchovu blíž. Mimochodem tady nedávno BM poslal nějaký odkaz, kde byla větší porce Krchovského. Já ho moc nemusel, ale je fakt dobrej.

              • Sendyman said, on Duben 2, 2011 at 20:43

                Na to se vyserte. Hlavně že je mír – a je kravina jít do hrobu zdravej.
                Odkaz jsem nezaznamenal a tudíž nečetl. Po tom povídání o psích bratrech a exekutorech jen doufám, že jsou všichni v pořádku a věci se mají tak, jak mají bejt.
                Že to bylo jen povídání pro blbce.


Zanechat Odpověď

