Možná přijde i JXD

KONEC

Posted in Vladimír Ondys by moznaprijdeijxd on Duben 1, 2011

Vážení přátelé, příznivci blogu, jeho nejtvrdší jádro i náhodní návštěvníci, v dosavadní podobě musíme skončit, nový majitel blogu chce využít prostor k reklamním účelům a na oplátku bude finančně odměňovat moje příspěvky. Zachovejte blogu přízeň a doporučujte jej i ostatním. Děkuji za pochopení. Kdo nejde komerční cestou, šidí vlastní rodinu!

26 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 08:38

    😯

    • palosino123 said, on Duben 1, 2011 at 08:45

      Snad taky nechcete naznačit, že dneska nastoupíte za Slávii?

      • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 11:32

        :)))) Jasan, milej Palosino, když 😛 společenskej pokrok odvál osvícený mecenáše na smetiště dějin, ať alespoň žijou sponzoři! Nebudeme si nic namlouvat v Čechách, na Moravě i ve Slezsku, kde se nyní máme hystericky nejlíp, kulturou to přímo jiskří na všechny strany. 😆 Kdo v jejím zájmu neskáče, není Čech!

  2. oldwomen said, on Duben 1, 2011 at 15:47

    Vladimíre, že Vy jste podával role s perlinkou ostravským chacharům na 1. nádvoří a míchal v noci pastelové barvičky 🙂
    Mimo téma – jsem trošku v časové tísni a taky votrávená jak zmijí zub a kdybych lovila a klikala, asi bych se doklikala a nebo, a to je pravděpodobnější, bych se na to vykašlala. Můžete mi, prosím, nějak použitelně (telepatie fungovat nebude, mám to na sobě vyzkoušeno, nejsem médium a ani Médea) link na geniální filmovou recenzi Jany Stránské na téma Goyovy přízraky?
    Slibuji, že jej uvedu ve použité literatuře.
    Díky.

    • Mimoza said, on Duben 1, 2011 at 16:30

      Ostravský zedník: …..to je jedno, panelak nebo kostel, akorat do teho kameňa se špatně vrta. 😆 😆 😆 skvělý apríl

      Doběhl mě akorát Modrej (kde je, stýská se mi), to když narafičil fotku Bradleyho vyvalujícího se na sluníčku.

      • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 16:37

        😛 Ani nevzpomínejte, milá Mimozo, nebo se nějakej odbornej poradce na polní práce zase nasere!

        • Mimoza said, on Duben 1, 2011 at 17:35

          Ráda vidím, že máte občas i volno, úderníku. 🙂
          Jak je psékovi? Já jen… uvědomila jsem si, že by měl člověk opravdu vážit slova a formulace. To se takhle v souvislosti se psem zmííte o miminku a někdo nahoře (buď se zvrhlým smyslem pro humor, nebo nechápající) vám vyhoví a ze starého mazáka je rázem znovu štěně, čurající pod sebe.
          Znám to. Většinou jsem také dostala, co jsem chtěla, ovšem v trochu jiné podobě.
          Tohle nebude Rockyho případ. Už Vás vyšprtnul z postele a vrátilo se vše k normálu?

          • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 20:28

            Včera jsme byli na další injekci a kontrole, milá Mimozo, po prvojarní nepříjemnosti se vrací do normálu, zmínil jsem se paní doktorce, že asi rok mám pocit, že má nějaké bolesti a chtěl jsem, ať mu prohlídne klouby, ale ona znenadání zjistila, že má nejbolestivější kýlu u konečníku, je to druh, který se fakticky nedá absolutně odstranit, a tak se musí obejít bez hlodání kostí do konce života, aby neměl zácpu. Proti tomu, co ho potkalo, je to v běžný normě vzhledem k jeho věku. 😆 A já už taky konečně nemám srajdu, a to jsem si chtěl skočit pro pemprsky ve svým zoufalství!

            • Mimoza said, on Duben 1, 2011 at 21:11

              To je dobře a mám radost. Přesně jak zmiňovala Viva, úžasná symbióza mezi pánem a psem. I tu zlatou žílu musíte mít oba. 😆
              Na drobné stařecké neduhy se dá postupně uvykat. U lidí. Rocky to má v pacce.

    • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 16:33

      :))))) Na blogu je 903 příspěků a pár stovek přes 47 tisíc komentářů, milá oldwomen. Dneska je den čarodějnic, že vzpomínáte jméno i příjmení. které se údajně 😛 beztrestně nesmí ani vyslovit před počítačem?

      • oldwomen said, on Duben 1, 2011 at 17:28

        No právě, jen proklikat se z veřejné části archivem… 😦
        Když něco lovím z dávnověku u sebe, tak otevřu na statistiky, od založení blogu a v tomto případě bych asi „jela“ až dolůůůůůůůůůůůůů. Pamatuji si, že to byl samostatný příspěvek.
        Nic, kašle na to. Její skvělou recenzi vzpomenu a zdroj nějak okecám.
        Ve vašem vyhledavači zadání vyskakuje jen, že ouha, smůla, a v archivu jsem se dopátrala jen Deseti spamů od JS.
        Nic, kašlete na to, nejde o život.

        • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 20:36

          :))) Asi jsem to smázl v nasranosti po tom, jakou mi dávala sodu.

  3. palosino123 said, on Duben 1, 2011 at 19:17

    Prozatím vítězíme !!! (3:0)

    • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 20:42

      😆 Já jenom žasnu, milej Palosino, jak může bejt tvůrčí člověk v zajetí tak pokleslý zábavy. 😯 Scorpions a Třinec. To je něco jako Eva s Vaškem! Sodoma a Gonorrhea!!! 😛 Modrýho dědka na Vás, abyste nedělal furt vostudu kultůůůůrním lidem.

      • BRUSEL said, on Duben 1, 2011 at 22:23

        Modrýho DDDedka na Vás !!!

        • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 22:30

          :)))) Ale hovno, Bruseli, von se asi bojí mezi chásku vezdejší! 😛 Žádná ctnostná panna taky neleze do cigánskýho tábora nebo vojenskýho ležení!

          • BRUSEL said, on Duben 1, 2011 at 23:34

            Ctnostné panny tam však bývaly často zavlečeny… 🙂

            • moznaprijdeijxd said, on Duben 2, 2011 at 06:58

              :))))) Tak jo, vyšleme za ním spanilomyslnou Vivu a až modrýho dědka přivleče na blog, tak ho tady zprzníme! 😛 To bude maso, milej Bruseli!

              • BRUSEL said, on Duben 2, 2011 at 09:47

                Však se to nestane poprvé… 🙂

                • moznaprijdeijxd said, on Duben 2, 2011 at 13:29

                  :)))) Ba, ba, prznit panny a provokovat přitroublý je můj nejúžasnější koníček! A když uvízne v osidlech příkladně společensky uvědomělá a pokroková blondýna s trojkama, tak to 😛 nemá nejmenší chybu! :))))))) Asi začnu hledat hadici, až mi udělají žuby!

    • Mimoza said, on Duben 1, 2011 at 21:17

      Gratuluju k výhře, Palosino. Od teďka jste můj úhlavní nepřítel. To bude řežba 🙂 naštěstí zůstane titul doma na Moravě.

      Jó, a Vlado chodí v TEPLICÍCH !!! na fotbal. Masochista.

      • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 21:25

        😆 Celej život jsem makal na tom, abych byl origoš. 😛 Tatík jenom furt lamentoval: Co tomu řeknou lidí? Stejně jednou skončíš v base! 😆 Fotbal mám rád, ale seru na ligu!

      • Viva said, on Duben 1, 2011 at 21:34

        V Teplicích nebo v teplácích?

        • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 21:40

          :)))) Po Teplicích v teplácích a domácí je ze mne hotovej, poněvadž to je noblesní člověk! 😛 Prej bych se vobčas moh aspoň voholit. 😆 Teď se budu moci napravit, když mi začnou platit honoráře za literární práci! :)))) Už se přímo vidím jako šlechetnej dobrodinec a společensky příkladnej! A teprve pak vypukne hotovej ráj na Zemi. 🙄 Jenom abych z toho nedostal zas nějakou sračku… V Čechách, na Moravě i ve Slezsku slušnej člověk nikdy neví!

  4. Viva said, on Duben 1, 2011 at 21:22

    Komerční dědek 😆 😛 😆
    Dobrý večer 🙂

    • moznaprijdeijxd said, on Duben 1, 2011 at 21:27

      :))))) Ať žije pokrok. Stáří vpřed! 😛 Ke korytům!!!


Zanechat Odpověď

