Možná přijde i JXD

DOST DOBRÝ – Yarda Pichlík

Posted in Pichlovník by moznaprijdeijxd on Duben 11, 2011

Po 21 letech jsem se zas účastnil plesu. Byl to můj pátej v životě, mám tudíž frekvenci  1 ples za  12,02 roku, jinak možno vyjádřit i jako četnost  0,082 plesu za rok. Nejspíš to bude tím, že mě veškeré plesy neuvěřitelně DEROU (abych sebe a fredakci nemusel zas trápit v rámci autocenzury). Rád bych napsal, že tenhle byl výjimkou, leč nemůžu. Prostě proto, že to byl přece jenom PLES. Jednalo se o labutí píseň třídy 4. B školy VOŠZ a SŠZ v UL – prostě taková lepší zdrávka, no… – totiž pardon : zdravotnické lyceum samozřejmě. Nebýt naší holčičky domácí (Feminula domestica, P.), propůjčit bych se nenechal, leč takto zbytí nebylo a jak trefně vyjádřil jeden můj kámoš, šlo přímo o vlasteneckou povinnost. Místem činu bylo krupské Colosseum (architektonika par excellence, Římu dejchá na paty), časem konání pak pátek 11. března 2011. Předtančení, světelná show, šerpování a odšerpování (to druhý za našich mladejch nebylo), alegorický vůz s šarmantní paní třídní Novákovou i všechno ostatní bylo v ólrajtu. Jenom toho tance kdyby nebylo… To bylo furt řečí, že mě nikdo nebude nutit ! Nakonec jsem natančil jak votrok asi pět a půl hodiny, což šlo samozřejmě na úkor sedění a pití piva, na které tím pádem zbylo asi necelých osm minut. Zasvěcenci, jako např. Sapér, Čund, hrabě nebo Kohut musej´ uznat, že tohle je škandál.

Abych nezapomněl : hrál  Ferit, celkem po právu už tady všude dost známá doprovázecí formace podobných hromadných, živelných a katastrofických událostí a nemám proti nim nic, jenom některejm trochu vadilo, že má kapela na plese (?!) ohoz ostentativně neplesový. Já bych tohle neřešil a kromě již uvedeného tance by mi už nic jinýho nevadilo, kdyby mě v pozdní čas, kdy už má vyčerpanost kvádrem, kravatou a vynuceným vrtěním na parketu dosáhla hranice přežití, nedorazili sami maturanti, když k odšerpování pustili z playbacku opusy jako „Já chci žít nonstop“ nebo „Mumuland“, kterážto díla našich předních popartistů pro mě jsou a navěky budou sračkami nejtěžšího kalibru. Tak takhle ne, chlapci a děvčata  – to máte štěstí, že není totalita a já ministrantem školství a kultůry, protože to byste byli jako studující zakázaný, ještě než jste z toho sálu vypadli. Bať !

A mám-li shrnout : holkám to většinou dost slušelo (tý naší samosebí nejvíc – slyšeli jste někoho říkat něco jinýho ?), oběma klukům taky a navíc byli vtipnost sama – fakt ! I paní třídní si to zjevně užila jak osmnáctka (takže tykat si můžem). Čili : Viděl jsem horší plesy ? Jo ! Viděl jsem lepší ? Nevím. Takže vlastně suma sumárum DOST DOBRÝ, žejo ?

27 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on Duben 11, 2011 at 22:22

    🙂 Koukni, Ty jeden Mumulande, tohle je taky síla:
    http://www.lidovky.cz/ct-rozjizdi-dietlovsky-byznys-vydela-miliony-fq0-/ln-media.asp?c=A110411_074100_ln-media_mev
    😛 Ať žije pokrok!

  2. moznaprijdeijxd said, on Duben 11, 2011 at 22:41

    :))))))

    Češi, nekraďte!

    http://www.lidovky.cz/klaus-bavi-internet-do-kapsy-nechal-zmizet-tuzku-fbi-/ln_domov.asp?c=A110411_090905_ln_domov_mev

    😯 Jeden s exekutory v patách nemůže věřit už ani vlastním očím!

  3. Viva said, on Duben 11, 2011 at 23:38

    😆
    Jak vypadá takové „odšerpování „?

    • palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 10:56

      Shazování šerpů před výstupem na vrchol. Ptáte se jako malá holka na tak samozřejmé vjeci…

      • moznaprijdeijxd said, on Duben 12, 2011 at 11:22

        😉 Přemejšlím, co normálnímu člověku zůstane, když oddělí svý představy od skutečnosti, a furt mi z toho nevychází nic přijatelnýho, asi mne dorazila řeč těla na videu s Klausem v Chile. Nechápu, proč si pero sebevědomě nezasunul do kapsičky saka, když se mu tak zalíbilo, že by se bez něho neobešel jako představitel naší země v tak dalekým zahraničí.

        • palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 13:07

          Myslím, že jste momentálně (co normálnímu člověku zůstane, když oddělí svý představy od skutečnosti), vystihl velmi podstatnou věc.

          • moznaprijdeijxd said, on Duben 12, 2011 at 13:27

            Začínám vážně uvažovat o předčasným důchodu, ukončení veškerejch uměleckejch aktivit a odchodu do ústraní s tím, že jsem velmi nenáročnej člověk. Mohl bych bezcílně bloumat s Rockym v tom, co nám zůstalo z přírody, pozorovat okolí a jenom tak pro sebe si v klidu přemejšlet…
            Třeba nám ale něco mnohem zajímavějšího poradí Jura se svým selským rozumem.

            • palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 14:02

              Já to mívám čas od času, ale mám chuť se na měsíc absolutně odříznout od jakýchkoli českých médií, včetně internetového veřejného prostoru (nemyslím tento web).

              • moznaprijdeijxd said, on Duben 12, 2011 at 23:25

                Nemůžu si pomoc, milej Palosino, ale moje i Vaše choutky mi připadaj divný, pokrokovej člověk by měl především shromažďovat zbytečný věci, aby se mohl stát jejich otrokem a neměl čas na podobný píčoviny s totálně rozjebaným mozkem…

        • Viva said, on Duben 12, 2011 at 15:01

          Tak si to tak neberte a radši si zalistujte:
          http://www.ceskatelevize.cz/specialy/bigbit/

          • palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 16:13

            Chtěl jsem napsat, že to znám, jako že jo, ale téma velmi hezky zpracované. Já už ani nevím proč, vlastně mi ten song hrál dva dny v hlavě a já si nemohl vzpomenout, kdo to zpívá (navíc song je dost blbej). Asi po suma-sumárum 4 hodinách, během 2 dnů hledání jsem to našel. Nebýt dnešního hokeje, což mě fakt bere, tak se prohlásím za upřímného mizantropa (vyloženě depresemi netrpím-pokud se tím nerozumí těžké výkyvy nálad).

            • Viva said, on Duben 12, 2011 at 16:44

              Notoricky známá písnička. Dodnes jsem nevěděla, kdo to natočil.
              Ten klip je výbornej! Měla jsem pocit, že koukám na hutníky či slévače o polední pauze…

              • palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 17:06

                Spíš tesaři a pokrývači. Klip je v mizerné kvalitě, ale já mám na něj zvláštní vzpomínky.

                • Viva said, on Duben 12, 2011 at 17:29

                  Neříkejte!
                  Vlastně říkejte…

                  • palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 17:43

                    Koukám na hokej…Aha-jednoduše-při tomhle songu jsem doloval jedno ze dvou kámošce v zákoutí diskotéky (16-17 let-pokud to poslouží sčítání lidu).

                    • Viva said, on Duben 12, 2011 at 21:30

                      Kdo vyhrál?

          • moznaprijdeijxd said, on Duben 12, 2011 at 23:07

            Tak jo, milá Vivo, von Klaus vlastně jenom pokrokově inovoval prezidenta Masaryka a příkladně nám ukázal nebát se krást, obdivuhodný je, že nemusel. Když si jeden uvědomí, jak údajně sociální stát dovede nemilosrdně zotročit s pomocí soudů a prostřednictvím exekutorů řadové občany, co udělali podobnou chybu a nechtěli se k ní hlásit stejným způsobem jako pan profesor, je to velmi úsměvný…

            • Viva said, on Duben 13, 2011 at 00:05

              Nechci Vám kalit spravedlivé rozhořčení, ale podle protokolu pero náleží podpisované straně…
              Kéž by se v tomhle státě kradly jen propisky 😛

              • moznaprijdeijxd said, on Duben 13, 2011 at 00:16

                Milá Vivo, to je sice možný, ale velice se obávám, že po tak umný kreaci si neznalej divák spojí státníka s kdejakým šaškem, případně s jiným cirkusákem nebo podobným umNělcem…

                • Viva said, on Duben 13, 2011 at 00:23

                  Jsem ráda, že máme prezidenta s lidskými vlastnostmi…

                  Konečně jsem se dostala k třídění fotek z dovolený. Mám hotovou pětinu. Svejch. Na ty ostatní kašlu. Aby ne, když těch mejch je asi sedm tisíc…
                  Už se mi z toho klíží oči, dobrou noc 🙂

                  • moznaprijdeijxd said, on Duben 13, 2011 at 00:27

                    V tomhle případě by Vám můj nevzdělanej tatínek asi dal, dával si moc záležet na tom, abych se za podobný lidský vlastnosti velice styděl, ale zase je fakt, že bych nemohl bejt tak odvážnej v cizině jako pan profesor Klaus!

                    http://www.lidovky.cz/klaus-v-chile-ukradl-pero-pise-svetovy-tisk-fez-/ln-media.asp?c=A110413_112651_ln-media_mtr

                    • Viva said, on Duben 13, 2011 at 00:34

                      Ale no tak!
                      Buďte rád za toho, kterýho máme…

                    • moznaprijdeijxd said, on Duben 13, 2011 at 00:36

                      😛 To je fakt, kdo nekrade, není Čech.

                    • Viva said, on Duben 13, 2011 at 00:40

                      I tak se to dá „brát“ 😛
                      Dobrou

                    • moznaprijdeijxd said, on Duben 13, 2011 at 00:48

                      😆 Moment, sofistikovaná, moc se vomlouvám, ale došlo mi to až teď, dyť já jsem jenom 😳 poloviční našinec po mamince, i když… 😦 Taky nekradla.

  4. palosino123 said, on Duben 12, 2011 at 19:27

    MISTŘI !!!
    :mrgreen: 😐 😈 ➡ 😯 🙂 😕 😎 👿 😀 💡 😳 😛 🙄 😉 😥 😮 😆 😡
    MISTŘI !!!


Zanechat Odpověď

