Možná přijde i JXD

Po stopách Jiřího Káry

Posted in Aby jste se... by moznaprijdeijxd on 2 února, 2009

„Jiří Kára je Bůh“, „Jirka na Hrad“, „Založme kult Jiřího Káry“.

Taková a podobná zvolání způsobilo zveřejnění svatby Jiřího Káry na serveru Youtube.  Netradiční průběh této slavnostní události byl inspirací pro mnoho budoucích novomanželů a i já pevně věřím, že mi bude jednou umožněno prožít stejně romantickou svatbu.

Řikáš mi hezky vole magore vole, kde je ten Stránskej vyprcanej?

Musím se pochlubit osobním setkáním s touto (Brňané prominou) pražskou celebritou. To vám takhle sedím na pivu v jednom baru v ulici Dukelských hrdinů, kde se právě konala jakási light verze karaoke show. Známý barmana přinesl aparaturu a za pomoci jukeboxu zpíval veselé písně osmdesátých a devadesátých let. Vyzýval přitom přítomné hosty, zda si také nechtějí brouknout něco z české klasiky (já jsem skromně odmítl, neboť zpívat hezky umím pouze, když jedu vlakem – sám nevím proč – zřejmě vliv Wabiho Daňka). Úsměv na tváři mi poté vykouzlila situace, kdy do baru přišla jedna postarší paní a hned po jejím příchodu se z reproduktorů směřujících k nic netušící zákaznici ozvalo „Dobrý den, vítáme vás. Posaďte se a objednejte si něco k pití.“ Vzhledem k tomu, že vtipkující zpěvák byl s mikrofonem nenápadně schován u krajního stolu, to mohl být pro naši hrdinku v první moment důkaz o rostoucí úrovni služeb podniku. Po nějaké době přišel k baru z druhé strany od rulety a automatů pán s dlouhými kudrnatými vlasy schovanými pod vkusným kšiltem. Krátká konverzace proběhla následovně. Pán (k barmanovi): „Dáte na mě tomu, co zpíval tu písničku, panáka?“ Barman: „Vám se to líbilo?“ Pán: „Moc!“ Ano, hádáte správně. Jméno tohoto muže se shoduje se jménem, které je použito v nadpisu článku.

Protože seš čurák vole vydlážděnej.

Poslední zprávy hovořily o tom, že Jiří Kára pracuje jako sekuriťák v Luxoru na Hlavním nádraží, kde jak údajně sám prohlásil „maká jako magor vole“. Samozřejmě mi to nedalo a k tomuto místu jsem se vydal také, ovšem Luxor byl z důvodu rekonstrukce zavřen. Proto prosím, žádám a (neboje se použít tohoto termínu) rozkazuji, abyste poskytli jakékoliv informace vedoucí k tomuto guru všech českých alkoholiků. A na závěr připojuji ještě jeden jeho slavný citát: „To je prcárna!“

Váš PJB                                          20. 2. 2009

5 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on 2 února, 2009 at 21:36

    Jste prvvvnnnníííííííí!!!! Za JS jsem odvedl sám tu rachotu. 🙂 A co na to náš šampión Sendyman? Asi nám usnul jako lemra někde na Reflexu! Nebo se utopil ve fernetu na Základně?

  2. PJB said, on 2 února, 2009 at 21:56

    Musím poblahopřát autorovi k velice povedenému článku.

  3. moznaprijdeijxd said, on 2 února, 2009 at 22:10

    Jiřinka by rozhodně měla radost z takového výkonu! 🙂

  4. paula said, on 18 února, 2009 at 02:14

    pekny! akorat: na missky se nerve: v kterym hradu strasis! 🙂

  5. moznaprijdeijxd said, on 18 července, 2021 at 15:30

    🙂


Napsat komentář