Možná přijde i JXD

Když nebudou zrovna oranžoví… Yarda Pichlík

Posted in Pichlovník by moznaprijdeijxd on 27 března, 2011

Když jsem byl malej, zdáli se mi Marťani, kteří mě honili a já jsem měl tak těžký nohy, že jsem nemohl utíkat. To bylo hrozný. Ale co se mi zdá za debility teď, to je na  pováženou a obávám se, jestli to nesvědčí o nějaký senilitě nebo tak něco. Že jsem v každým druhým snu v práci a něco nefunguje – nemám nářadí, nejde počítač, jsem tam sám a může mě to všechno zavalit, to je ještě celkem normální a hlavně kvůli tomu nemusím usínat – to je tam denně v reálu. Ale tuhle mě jeden sen svou iracionalitou a tragickým průběhem opravdu vyděsil k smrti. Byl jsem v hospodě, nevím už v jaký. A zakecal jsem se tam, taky už nevím o čem. A pak jsem odcházel. A když už jsem byl od hospody asi 100 metrů, teprve jsem si vzpomněl, že jsem si tam  ZAPOMNĚL DÁT PIVO !  No řekněte, jestli to není nějak opravdu moc chorobný. To radši zas ty Marťany.

5 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on 27 března, 2011 at 11:42

    🙂

  2. oldwomen said, on 27 března, 2011 at 17:21

    Klííííííííííd!!!!!!!! Marťani sou zelený. To vím docela přesně.
    Když jdu do hospody, tak si nemusím vzpomínat do který, bo tu máme jen jednu a ta má ještě docela určitě smlouvu s odmašťovnou, a nemusím ani vzpomínat proč jsem tam šla, bo to je jasný. Buď jdu na místní burzu komodit a pracovních příležitostí – lhostejno, zda poptávám a nebo nabízím. Nemusím ai vzpomínat s kým a o čom, protože šoulači nálevnou jsou nonotématičtí bez ohledu na množství krve v etanolu, v ojedinělých případech i naopak, leč ta čitelnost a předvídatelnost toku hovoru.. nuda,nuda, nuda.
    Mám jiný problém. Vmlátit do hlavy hospodskýmu, že před soumrakem ani malý pivo, ani čuchnout k domácímu pálenému (a že je občas velice voňavé a čisté a lákavé – testuji jak parfém, rozetřenou kapičkou na zápěstí), a vůbec nic alkoholického, protože lady nasává až po soumraku. Aby nebyla viděna votroky. A že do soumraku piju jen čaj. A že čaj není obarvená voda vzniklá vhozením pytlíku do mastné sklenice naplněné vlažnou vodou. A že černý bez cukru a bez rumu. Je to běh na velice dlouhou trať. Když ani kafe neumí.
    Ale v případě Marťanů, znova opakuji, jsou zelení, třínozí a tří ruční a základním stavebním prvkem jejich těl není uhlík, ale křemík.

    • moznaprijdeijxd said, on 27 března, 2011 at 17:54

      😆 Tak to jsem zvědavej, s jakou se dneska Yarda vrátí. Jestli vůbec, po Teplicích se říká, že zmizel na tejden lyžovat do Kitzbühelu. 😯 Třeba je to jinak a už ho dostali. I když bych to já spíš svedl na Alenku, musím kouknout, jestli po závěrečným pivním pochodu bude zelená, voranžová, či nedejbože 😛 do ruda.

      • oldwomen said, on 27 března, 2011 at 21:01

        Teď čtu, že jsem uvedla BUĎ a neuvedla A NEBO…
        Tak buď ta burza všeho, nebo se znásilním na jedno kapané z důvodů osobní bezpečnosti. Doma příležitostí k úrazu víc než dost, protože si i chleba peču, tak do konzumu nechodím, do kostela taky ne, studnu máme vlastní – odpadá cesta ke kašně, a robotu už taky zrušili …. Už se stalo, že jsem byla vorvaná z nicnedělání doma kolem zahrady a zvěře a domu jak borůvka, i procházku s kozama kolem potoka jsem vypustila, a dala po dva letní večery přednost štrikování a tichému poslechu D-duru, taky kastlík jsem nějak vypustila a reklamy na levný tovar už vyčuhovaly a hrozily vysypáním na chodník. A dědci cestou na oběd do družstva bušili na vrata a podkládali zvonek sirkou, drali se do sadu přes humna, jestli jsem v pořádku. I báby, když jsem vrávorala s popelnicí k vyvážecímu místu se sbíhaly ujistit, že mi nic není.
        Je fakt, že od té doby, když jsem, byť i na víkend, sama doma, tak se k večernímu točenému donutím. Dvacka za den mne nezruinuje a vědomí, že mne nenajde manžel po týdnu, měsíci, půl roce s přeraženou páteří a ohlodanou od potkanů, nebo tak podobně optimisticky, je prostě k nezaplacení.
        Ale znova opakuji, Marťani jsou zelený, třínozí, třírucí…. Marťanky jsou konstrukčně podobné – křemíková báze organismu, tři nohy, ale teleskopických horních končetin mají tři páry schopné jak synchronizované činnosti, tak každá ruka zvládá sólo pohyby nezávisle na ostatních. Mohou tedy například jednou rukou míchat jíšku v kastrolu, druhou krájet zeleninu, třetí fackovat uječené Marťáně, čtvrtou si rovnat drdól, pátou podávat piškot psovi a flašku Marťanovi šestou, a to vše v jediném okamžiku.
        Paní Alenka bude po sportovní akci ušlá a ucaprtaná a v lících lehce zrůžovělá, protože takový makeup i krušnohorské povětří tvoří. Nejzdravější a nejtradičnější místní iontový nápoj změny barvy v obličeji nepůsobí. Uvidíte, paní Alence to bude slušet a bude mít barvu obvyklou.
        Brou.
        Zesnulý pekař na Hrad! K čertu se šoupači času!

        • moznaprijdeijxd said, on 27 března, 2011 at 21:13

          :))))) Jára se má, oldwomen si taky vobčas dá do nosu, jenom mne musí furt poučovat Sendyman. Serem taká robota, iděm baňat Nováky!


Napsat komentář