Možná přijde i JXD

Nízké jarní slunce – od Vivy

Posted in Jak to vidím by moznaprijdeijxd on 28 února, 2010

Nenávidím ho. Strká mi do ruky hadr a do hlavy cpe výčitky. Dere se špinavým oknem do bytu a ukazuje paprskem, jak prodlouženým prstem, na nedostatky. Může být však dneska okno jiné než špinavé? Vždyť mrazy sotva povolily. Slunce je nekompromisní a nevidí, že jsem se celou zimu snažila domácnost pulírovat k dokonalosti. Odhalí kapku tuku odstříklou ze smažení řízků na kachlíky stejně tak, jako otisk manželova palce na šuplíku…

Prach. Je hnusný.  Poletuje vzduchem, ale díky světlu se stává uměleckým dílem. Zlaté kuličky se spolu honí a vytvářejí obrazce jak v kaleidoskopu… Ale dosedají. Mrchy. Nejvíc na monitory a věž. Či spíš POD věž. Vždycky při utírání prachu na těch nejelektro místech zavadím o nejdůležitější džekový kontakty a ladíme pak připojení aspoň dva dny.
Ale letos jsem na toho bonzáka vyzrála. Koupila jsem si nové značkové hadry. Ty čistí…
A taky zatahuju žaluzie.

Pro jistotu 😀

Sendy od Sendymana

Ragnarök pro Blue Monday

Palestina pro dongia

53 komentářů

Subscribe to comments with RSS.

  1. moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 00:48

    🙂

  2. dongio said, on 28 února, 2010 at 06:35

    Yasir Arafat ibn as-Sendy. 🙂 🙂 🙂

    Vivo, vás bych chtěl mnít doma!!! Vy registrujete dokonce otisky prstů na šuplících???

    • Viva said, on 28 února, 2010 at 08:32

      Manžel má palce dvojnásobné proti nám, normálním. Nemusím být Philipem, kouknu a vidím. Jeho palec je čitelnější než podpis…

  3. Sendyman said, on 28 února, 2010 at 06:50

    Tak, a máme zase po srandě! Hezké nedělní ráno všem, i těm později přišedším! 😀

    • dongio said, on 28 února, 2010 at 06:51

      Taky vám nejdou zase odesílat na Reflexu příspěvky? Napotřetí odejdou. 🙂

      • Nela 117 said, on 28 února, 2010 at 06:59

        Někdy i napočtvrté…

        • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:03

          Teď to bylo napoprvé!!!

          • Nela 117 said, on 28 února, 2010 at 09:49

            A teď to pro změnu nejde vůbec… 😦

            • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:53

              Teď to taky nejde vůbec. Ani nadesetkrát! 😦

      • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 09:36

        Už se vo to nepokouším, myslel jsem, že mi dali zaracha jako nejhnusnějšímu dědkovi! 😛

        • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:38

          Tam měří všem stejně, Vladimíre.

          • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 09:42

            Však jim to taky ještě znechutím! 😆

  4. dongio said, on 28 února, 2010 at 09:32

    Kdepak ta Viva vězí? Že ona se pustila do jarního úklidu a pucuje otisky prstů na nábytku?

    • Viva said, on 28 února, 2010 at 09:40

      Viva Vám odpověděla před hodinou výše.
      Slepečku 😀

      • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:47

        Slepečku zní skoro jako blbečku. Už jsem to našel! 🙂

        • Viva said, on 28 února, 2010 at 09:52

          😀 😆 😀
          To vymyslel syn, když mu byly necelý dva roky. Zařadilo se to do naší běžné mluvy stejně jako třeba vrtěnka 🙂

  5. moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 09:39

    Chválím Sendíška za malůvky, když na něho každej sere s pochvalou, jak je v Čechách zvykem, maj duši! 😉 Vivu pochválím jindy, je sofistikovaná! 😆

    • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:47

      Vždyť jsem ho pochválil!!!

      • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 09:51

        To jo, ještě by měl dostat noubel prajs, aby Havla trefil šlak, a rozdělit se s hnusným dědkem o honorář! 😛

        • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:52

          Arafat ji už dostal.

          • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 10:04

            No jo, ale Sendy má jen medaile z nedotaženýho vítězství u Moskvy a následnějšího osvobození Berlína, tak by ji měl dostat taky za příkladnej boj o světovej mír. 😆

            • dongio said, on 28 února, 2010 at 10:05

              Zapomněl jste na vietnamské tažení!

              • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 10:09

                To je fakt, v Mi Lay se pokrokově vytáhl v příkladným postoji k zaostalejm sedlákům! 😆

                • dongio said, on 28 února, 2010 at 10:10

                  … a selkám.

                  • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 10:13

                    Co s nima, když tmářsky nechtěj dát? Fosforovej granát do pochvy! :mrgreen:

                    • dongio said, on 28 února, 2010 at 10:15

                      Fuj, dědku jeden hnusnej!

                    • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 21:59

                      😛 Sendy musí bejt kruťas, když furt šmajdá s tou větví přes rameno po džungli!

      • Nela 117 said, on 28 února, 2010 at 09:52

        A teď ho chválím ještě já..
        Oba pejskové jsou jako živí – ani jsem nemusela číst popisky.. 🙂

        A Vivě musím pochválit článek. Krátký, ale motivující.. 🙂
        Blbé je , že mám jenom obyčejný hadr, a s tím to tak nejde. Lepší bude ten úklid ještě odložit…. 🙂

        • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:54

          Vivě taky musím pochválit článek. Krátký, ale demotivující. Začal jsem s obavami hledat otisky svých prstů na nábytku….

        • Viva said, on 28 února, 2010 at 09:56

          Tak už vím, co přivezu z Prahy 🙂

          • Nela 117 said, on 28 února, 2010 at 10:54

            🙂 🙂 🙂
            A nechtěla byste raději přijet uklidit se SVÝMI hadry? 🙂
            Nechtěla. Já vím. 🙂

            • dongio said, on 28 února, 2010 at 10:56

              Vždyť budete mít na úklid ty drobné z šejka.

  6. Viva said, on 28 února, 2010 at 09:50

    Veřejně chválím Sendyho za skvělé kresby a děkuju, že je poskytl bez nároku na honorář pod můj postesk a zvýšil tím jeho sledovanost. Jako dík mu pošlu naskenovaný otisk manželova palce 😀

    • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:51

      Jestli ho ovšem dřív nevycídíte, než ho stačíte naskenovat.

      • Viva said, on 28 února, 2010 at 09:54

        Dostane úplně nový, neporušený, s pěkně ostrými papilárními liniemi.
        🙂

        • dongio said, on 28 února, 2010 at 09:57

          Ten se má!!! Asi začnu taky malovat. Umím prasátka s nakrouceným ocáskem, princezny s balonkovými rukávy a domeček jedním tahem. Může být?

        • moznaprijdeijxd said, on 28 února, 2010 at 09:59

          Ba, ba. Podle peří poznáš ptáka a podle otisku prstu starýho Viváka! 😀

          • Viva said, on 28 února, 2010 at 10:04

            Starej Vivák 😀
            To se mu určitě bude moc líbit.
            Dám mu to oslovení jako dárek k výročí našeho seznámení.
            Hned v úterý…

            • dongio said, on 28 února, 2010 at 10:06

              To byste taky mohli slavit, kdy jste spolu jeli prvně tramvají…!

              • Viva said, on 28 února, 2010 at 10:13

                Seznámili jsme se v autobuse. U Vinohradský tržnice.
                Já nastupovala, on vystupoval.
                🙂

  7. Miilek said, on 28 února, 2010 at 21:46

    No, Sendíšek ty pejsáčky nakreslil fakt roztomiloučký, takový něžňoučký… 😀 😀 😀 😀

  8. Mimoza said, on 28 února, 2010 at 21:53

    Milá Vivo,
    široko daleko nejšpinavější okna a parapety mám já. Průběžně je otírám, ale ta ptačí verběž nadělá neskutečný binec.
    Konečně zmetci odtáhli a můžu začít po zimě šroubovat a leštit… naštěstí prší. 😀 😀
    A zlatý prach, říkáte? Jednou za týden utřu monitor a obrazovku vlhkou „švédskou utěrkou“, která pak vypadá, jako bych s ní pucovala boty. Hnusný, černý mour. Brr. Začnu kašlat, jen pomyslím, jaký humus musíme dýchat.

    Sendíšku, stále mě překvapujete. Portréty psů jsou moc dobré.

    • Viva said, on 28 února, 2010 at 22:10

      Švédská utěrka je skvělá i na čištění klávesnice. Po slunečnici mi na balkóně zbývá mastnej flek. Doslova a do písmene… 🙂 A v truhlících mi každoročně vyklíčí tak dvacet rostlinek – ze semen vyhozených opeřenci z krmítka.

    • Blue Monday said, on 28 února, 2010 at 22:34

      Nejsou.
      Psi nejsou lidi. Neměl by do psů cpát svoje představy, pes je pes a člověk je člověk. Mám rád psy a nemám rád lidi, takže „problematice“ rozumím nejlíp.
      A tečka.
      😀

      • Mimoza said, on 1 března, 2010 at 00:08

        S láskou k lidem a psům jsme na tom stejně. :-))
        Představte si BM, že neznáte Sendyho, jeho vztah ke psům a portrét Ragnara vidíte prvně, jako ilustraci v dětské knížce o psech.
        Podle mne, skvěle řemeslně zpracováno.
        Sendy je laskavý člověk a jeho psi nemohou vypadat jinak.

        Ale vím o čem mluvíte. Sama se té chyby dopouštím a polidšťuji zvířecí chování a myšlení. Někdy, aby historky byly zajímavější.
        A tečka. 😀

      • Sendyman said, on 1 března, 2010 at 00:28

        A konkrétně jaký svoje představy cpu do psů?
        Sem budu chodit na psychoanalýzu.
        Čím dál tím víc lidí tu vidí líp do mojí hlavy, než do vlastní žumpy.

        • Mimoza said, on 1 března, 2010 at 00:44

          Sendy, já například vím, že vždy za úplňku, den před, nebo po, býváte docela ehm.. startovací . 😀

          • Sendyman said, on 1 března, 2010 at 01:13

            A je úplněk? 😀

            • Sendyman said, on 1 března, 2010 at 02:01

              Aha, je.
              No, to jste všímavá! 🙂 Vedte si nějaké statistiky? A jenom moje, nebo i ostatních?
              Já totiž v žádnám případě nepopírám možný vliv přírodních (nebo chcete-li „vyšších“) sil na chování některých senzitivních jedinců.
              Zajímalo by mě však, zdali jsem startovací tak nějak prvotně, sám od sebe a bez příčiny, nebo jen startuju na nějaký popud od někoho, kdo už jede na plný plyn! 😀
              O takových případech bych věděl, ale nesleduju u toho ani fáze Měsíce, dokonce ani případné měsíčky….
              😀 😀 😀

              • Mimoza said, on 1 března, 2010 at 03:43

                Statistiky si nevedu o nikom a o ničem.
                Nemůžu zato, že mi v hlavě ulpívají samé blbosti. 🙂
                Před pár měsíci jsem se zmínila v legraci a víceméně pro odlehčení, že reagujete neadekvátně, vždy před výplatou a za úplňku. Situace se pak několikrát opakovala. Zřejmě také patříte k lidem, citlivějším na chování luny. Ale mohla to být náhoda.
                Já sama bývám velmi podrážděná a nemohu spát, zvláště za jasných nocí. V dětství jsem byla údajně náměsíčná. Proto si všímám v této souvislosti okolí.
                Jistěže se mohu mýlit a také jsem nezkoumala příčinu a následek, jen jste se jevil okolo úplňku víc napruženej. Viz Váš příspěvek 02:01
                Jdu se pokusit usnout. Brou.

                • moznaprijdeijxd said, on 1 března, 2010 at 03:46

                  Dobrou, milá Mimozo. 🙂


Napsat komentář